“Duur!”
Beoordeling van Brazzaville

Brazzaville
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Wolvertem
26 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt wel duur voor simpele brasserie gerechtjes. Wij hadden een toast champignon voor 12 euro. We dachten dat het dan wel een grote portie zou zijn met veel garnituur of zo. Maar het bladerdeeg "toastje" was 8cm diameter. Het vet droop er echt uit. De champignons hebben we geteld: het waren er 8. Benieuwd wat je krijgt als je een broodje gerookte zalm van 16 euro bestelt!

Datum van bezoek: oktober 2018

2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was na enkele jaren geleden dat we er waren geweest onze laatste keer.
We hebben ons eten moeten terug geven, de steak tartaar was niet te eten.
Alleen al de kleur, sprak voor zich zelf, we spreken nog niet over de geur!!!

Datum van bezoek: september 2018
27 augustus 2018 beoordeeld

Gelegen in het centrum van Brussegem, mooi interieur, goede prijs kwaliteit, voor ieder zijn smaak, vriendelijk

8 augustus 2018 beoordeeld

Goede service, niet te duur , vriendelijk wat niet altijd vanzelfsprekend is in de huidige maatschappij.. aan te raden als je in Wolvertem of de ruime omgeving bent

7 augustus 2018 beoordeeld

Duidelijk een wespenprobleem, bediening (eigenaar?) gaf aan dat het wel mee viel, de dag daarvoor was het veel erger. Een paar wespenvallen ophangen is duidelijk niet voldoende! Het was duidelijk dat het hele terras last had van deze donderstenen, iedereen zat te wapperen en geirriteerd te kijken.

Het voorgerecht, een rundcarpacio, was erg waterig en wat karig gekleed, het bijkomende brood was weer wel erg lekker.

Het hoofdgerecht, een medium gebakken steak met pepersaus, was best als goed te beoordelen, ik heb hem iig met smaak opgegeten maar de prijs is knap straf, bijna 33 euro voor een steak met wat friet is best wel knap pittig, naar mijn mening stevig overprijst voor de kwaliteit die ik kreeg.

Totaalbedrag was bijna 60 euro, en dat vind ik voor iemand alleen knap hoog.

Personeel kwam wat gestressed over, keek erg serieus maar waren aan de tafel weer wel erg vriendelijk.

Terugkomend op de wespen, dit gaat ze serieus klanten kosten, zorg dat je dat nest vind en onder controle krijgt, het jongere stel naast mij is duidelijk gevlucht voor de wespen.

Accepteert voor onduidelijke reden geen bankpassen, alleen creditcards, dit was het besluit van het management aldus de serveerster.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Brazzaville bekeken, bekeken ook

Meise, Vlaams-Brabant

Wemmel, Vlaams-Brabant
Meise, Vlaams-Brabant

In Brazzaville geweest? Deel je ervaringen!