“Goed en niet duur ..”
Beoordeling van Brazzaville

Brazzaville
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Wolvertem
8 augustus 2018 beoordeeld

Goede service, niet te duur , vriendelijk wat niet altijd vanzelfsprekend is in de huidige maatschappij.. aan te raden als je in Wolvertem of de ruime omgeving bent

Datum van bezoek: augustus 2018

7 augustus 2018 beoordeeld

Duidelijk een wespenprobleem, bediening (eigenaar?) gaf aan dat het wel mee viel, de dag daarvoor was het veel erger. Een paar wespenvallen ophangen is duidelijk niet voldoende! Het was duidelijk dat het hele terras last had van deze donderstenen, iedereen zat te wapperen en geirriteerd te kijken.

Het voorgerecht, een rundcarpacio, was erg waterig en wat karig gekleed, het bijkomende brood was weer wel erg lekker.

Het hoofdgerecht, een medium gebakken steak met pepersaus, was best als goed te beoordelen, ik heb hem iig met smaak opgegeten maar de prijs is knap straf, bijna 33 euro voor een steak met wat friet is best wel knap pittig, naar mijn mening stevig overprijst voor de kwaliteit die ik kreeg.

Totaalbedrag was bijna 60 euro, en dat vind ik voor iemand alleen knap hoog.

Personeel kwam wat gestressed over, keek erg serieus maar waren aan de tafel weer wel erg vriendelijk.

Terugkomend op de wespen, dit gaat ze serieus klanten kosten, zorg dat je dat nest vind en onder controle krijgt, het jongere stel naast mij is duidelijk gevlucht voor de wespen.

Accepteert voor onduidelijke reden geen bankpassen, alleen creditcards, dit was het besluit van het management aldus de serveerster.

Datum van bezoek: augustus 2018
26 juni 2018 beoordeeld

Op 25/6/2018 hier met een groep gaan eten en zeer tevreden. Goede ontvangst, vlotte en leuke bediening en zowel de vlees- als visgerechten waren allemaal top! Gezellig interieur en voldoende parking rechtover de deur. Een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2018
13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een etentje met vrienden en waren de laatste die vertrokken. Tas vergeten en personeel had de tas gevonden die avond. Hebben de tas in een ruimte gehangen waar alleen personeel kwam. Portemonnee was leeg en zo'n 600 euro gestolen.

Datum van bezoek: februari 2018
5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader deze brasserie. Lekkere wokgerechten, snelle en vriendelijke bediening. Terras aanwezig. Hier komen we nog! Tof Congolees interieur.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Brazzaville bekeken, bekeken ook

Meise, Vlaams-Brabant

Wemmel, Vlaams-Brabant
Meise, Vlaams-Brabant

In Brazzaville geweest? Deel je ervaringen!