“Leuk kader, lekker eten”
Beoordeling van Brazzaville

Brazzaville
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Wolvertem
30 april 2018 beoordeeld

Gemoedelijk, lekkere bistro keuken (wok gerechten zijn aan te raden). Je kan er ook terecht in de bar voor een lekker biertje met tapas schotel (€ 20). Leuk terras

Datum van bezoek: april 2018

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel.. gezellig. Alles wat een goede zaak nodig heeft. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: april 2018
18 februari 2018 beoordeeld

De Brazzaville is een brasserie die zowel drank als eten serveert. Heel snelle service en vriendelijk personeel. Een grote keuze aan drankjes en aan maaltijden.

Datum van bezoek: december 2017
13 februari 2018 beoordeeld

Gezellige eetgelegenheid, lekkere biertjes en lekkere maaltijden.
In de zomer, lekker buiten op terras. Vlotte bediening!

Datum van bezoek: februari 2018
13 september 2017 beoordeeld

Al een paar keer gaan eten , vriendelijke en vlugge bediening . Als ik het eten hier vergelijk met dat in Redu ( il forno ) waar het zelfs nog iets goedkoper is moet ik zeggen dat het hier toch iets minder is. Waarom die vergelijking , omdat we twee keer gaan eten zijn in il forno en een dag daarna in de brazzaville , vandaar dat we goed konden vergelijken .

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Brazzaville bekeken, bekeken ook

Meise, Vlaams-Brabant

Wemmel, Vlaams-Brabant
Meise, Vlaams-Brabant

In Brazzaville geweest? Deel je ervaringen!