“Prachtige locatie veelzijdige kaart”
Beoordeling van Het Theehuis

Het Theehuis
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Grouw
Keukens: Barbecue, Midden-Europees
18 maart 2020 beoordeeld

Regelmatig naar het Theehuis. Altijd vriendelijk personeel. Eten is meestal heerlijk. Drinken altijd goed. Een echte aanrader als je eens in Grou bent.

Datum van bezoek: januari 2020

12 februari 2020 beoordeeld

Vanavond bij het theehuis gedineerd. Super gezellige sfeer. Gekozen voor een gerecht dat na twee happen niet in de smaak viel. Toen men kwam vragen of alles naar wens was, toch schoorvoetend aangegeven dat ik liever een andere keuze had gemaakt. Maar mevrouw dan regelen we dat alsnog! Aldus had ik tien minuten later alsnog het gerecht waarover ik twijfelde bij bestelling. Hoe super is dat!
Hier ga ik zeker nog een keer eten!

Datum van bezoek: februari 2020
13 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig onthaal, goede koffie & lekker gebak. Uitzicht op het water biedt veel! Modern interieur met efficiënte tafelopstelling. Bediening vlot & vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2019
27 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 1e kerstdag waren wij te gast op de kerstbrunch van 12.30 uur tot 14.30 uur bij het Theehuis.

We werden vriendelijk ontvangen met een glaasje champagne van het huis. Personeel is attent en vriendelijk.

We waren echter niet zo enthousiast over het eten. De keuze was wel erg beperkt. Als je niet van zoet (pannenkoekjes, poffertjes en churros) houdt dan blijft er zalm over ( twee keer geweest, twee keer op), makreel op toast, of een stukje quiche en 3 soorten salade over. Ik zeg niet dat wat er lag niet lekker was, maar het was zeer beperkt. Er was geen enkel eigerecht te bekennen, jammer!

Datum van bezoek: december 2019
17 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij de naam Theehuis denk je niet meteen aan een gezellig mooi gelegen restaurant. Maar niets is minder waar. Hebben hier goed en lekker gegeten. Leuke menukaart met voldoende keuze en voor elk wat wils. Komen graag nog eens terug.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Het Theehuis bekeken, bekeken ook

In Het Theehuis geweest? Deel je ervaringen!