“Gezellig Tafelen.”
Beoordeling van Werelds aan de Kade

Werelds aan de Kade
Geclassificeerd als nr. 5 van 36 Restaurants in Oud-Beijerland
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Werelds aan de Kade serveert spannende gerechten in een eigentijdse en stijlvol gedecoreerde setting. Ons menu is geënt op de fusion cuisine die westerse en Aziatische invloeden combineert en wordt aangevuld door een uitgebreide selectie heerlijke, kwalitatief hoogwaardige wijnen. Werelds aan de Kade beschikt over een ruim opgezet terras dat direct aan de pittoreske haven van Oud-Beijerland gelegen is. Afhankelijk van de weersomstandigheden is het terras verwarmd of air-conditioned. Dat het het op ons terras heerlijk vertoeven is werd recentelijk nog maar eens onderstreept toen ons terras in een recente verkiezing als beste terras van de Hoeksche Waard gekozen werd. Werelds aan de Kade is voor lunch en diner geopend. - Gratis Wifi -
19 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een regenachtige avond gezellig gegeten met goede vrienden.De ontvangst van de eigenaresse uiterst vriendelijk,maar ook de bediening is vriendelijk en competent.Vooraf flammkuchen en een gefrituurde kaasstengel,daarna naar keuze buikspek,truffelrisotto,tonijnsashimi.Dit alles in combinatie met een heerlijke MIP rosé,we komen zeker terug!

Datum van bezoek: februari 2020

17 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant, heerlijk gegeten en lekkere wijn (J.Lohr). Vriendelijke bediening. Kom hier zeker terug.

Datum van bezoek: februari 2020
1 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een juweeltje waar ik al vaker ben geweest. De gastvrouw is erg vriendelijk en adviseert uitstekend. Je kiest enkele gerechtjes van de kaart. Wij waren eerst wat voorzichtig, maar konden best de 5 gangen op omdat de gerechtjes klein zijn. Van uitstekende kwaliteit, wijn top en de dessert, MMMMMM

Datum van bezoek: december 2019
12 januari 2020 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst, zaterdagavond gezellig druk al rond 18 uur.Goed glas Sauvignon Blanc. Kozen voor Surprise menu , verassende en zeer smakelijk gerechten (4) die wat ons betreft iets groter mogen zijn en Iets sneller na elkaar mogen worden opgediend (20 min tussen een gang) Goede uitleg bij geserveerde gerechten. Gaan zeker terug!

Datum van bezoek: januari 2020
27 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is zeker een aanrader. We werden vriendelijk ontvangen en snel naar onze tafel gebracht. Een jonge vriendelijke dame (meisje) kwam naar ons toe om te vragen wat we wilden drinken, binnen 1 minuut hadden we onze drankjes! Ook werd er een voorgerechtje aanbevolen. Je voelt je gelijk op je gemak en je voelt je gewaardeerd. Gedurende de avond hebben we diverse gerechtjes gegeten en afgesloten met een heerlijke expresso. We gaan zeker terug. Als is het alleen al om de fantastische bediening welke wij ervaren hebben!

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Werelds aan de Kade bekeken, bekeken ook

Oud-Beijerland, Zuid-Holland

In Werelds aan de Kade geweest? Deel je ervaringen!