“Verrassend en goed”

Een tafel reserveren
ma 25/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 11 van 36 Restaurants in Oud-Beijerland
Beschrijving: Laat in Oud-Beijerland de woorden ‘Het Oude Postkantoor’ vallen en iedereen weet direct wat je bedoelt. Dit karakteristieke pand aan de West-Voorstraat kent een rijke historie. Het werd reeds in 1775 gebouwd en deed vanaf 1898 dienst als postkantoor. Het gebouw kende vervolgens diverse keren een andere invulling, maar huisvest sinds 2007 Diggels Eetcafé. Een sfeervol restaurant met een regelmatig wisselende menukaart die van oudsher vol staat met gerechten vanuit de hele wereld. Uiteraard is de kaart wel dusdanig samengesteld, dat iedereen wel iets naar zijn of haar smaak vindt.
16 maart 2020 beoordeeld

Beetje bij toeval binnen gekomen. De kaart is leuk en de kwaliteit is echt goed. Ibericospek....gewoon heel lekker en goed klaargemaakt, mijn tafelgenoot had coquilles...dat was heel lekker en zag er mooi uit.
Als hoofdgerecht sliptong. Als die goed gebakken zijn word ik daar zo blij van! En dat waren ze. Gewoon zoals het hoort....en dan is een eenvoudig visje ineens hemels lekker. De ravigottesaus was bijzonder, aan de zoete kant, mogelijk kant en klaar maar wel lekker. En gewoon goeie frites er bij. En, leuke wijnen voor redelijke prijzen. Een adresje om nog eens naar terug te gaan.

Datum van bezoek: maart 2020

12 februari 2020 beoordeeld

Het oude postkantoor ademt een gezellige sfeer. Vriendelijke en attente bediening. Een ruime keuze in het menu. Óók voor de "kleine" trek is aandacht. Mijn keuze voor de Franse uiensoep bleek een "voltreffer". De kipsatéhspies bleek ook een schot in de smaakroos. Goede herinneringen. Kom er du zeker nog wel eens terug.

6 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten, goede service en ongedwongen sfeer. Inrichting is gezellig. Kwaliteit in combinatie met prijs mag iets scherper maar zeker een leuke plek om vaker te eten.

4 januari 2020 beoordeeld

Leuk om te eten maar als je alleen voor een drankje komt savonds ben je pas na 9 uur welkom. Zelfs als je aangeeft dat je van plan bent om in het rokershok te zitten. Maar nee, dit is alleen voor de gasten die aan het eten zijn. Was niet van plan om te wachten. Heel jammer! Ook gezien er voldoende plek aan de bar was.

2 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant gevestigd in een voormalig postkantoor. De zaak zat op deze nieuwjaarsdag compleet vol, maar geen teken van stress. Leuke kaart..... We hadden als vooraf de buikspek, overheerlijke loempia’s met eendenborst en een uiensoep. Alle 3 voortreffelijk. Als hoofdgerecht nam mijn vrouw de Steak Tartare en zoonlief en ik gingen voor de Chateaubriand welke aan tafel werd bereid. Dit geeft toch het gevoel van écht uit eten. Zowel de Steak Tartare als de Chateaubriand waren super ! Leuk contact met het personeel, ze begrijpen hoe het in de horeca werkt. We gaan zeker terug

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Diggels bekeken, bekeken ook

Oud-Beijerland, Zuid-Holland

In Diggels geweest? Deel je ervaringen!