“Super zout!”

Bella Borne
Geclassificeerd als nr. 12 van 17 Restaurants in Borne
Keukens: Italiaans
20 juli 2022 beoordeeld

Wij hebben een pizza besteld, werd als eerste al veelste laat geleverd daarnaast was het echt niet lekker veelste zout! Mijn pizza carpaccio was doorbakken.. dit doe je toch niet met carpaccio?
Daarnaast zat er dus enorm veel pesto op en het smaakte zooo zout dat we het maar weg hebben gegooid.
De andere pizza was Parma ham, dit was ook mega zout wederom om de pesto.

Datum van bezoek: juli 2022

3 februari 2019 beoordeeld

Naast de soepen ( die niet slecht maar ook niet echt voortreffelijk waren ) hebben we een pizza en, een pastamaaltijd genomen. De pizza was in orde. Het pastagerecht ( mooi van hoeveelheid ) was niet echt bijzonder. Slecht ook niet maar toch niet het gerecht om aan te bevelen. Correcte bediening.

Datum van bezoek: januari 2019
20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant voor een snelle makkelijke hap. Niet teveel toeters en bellen. Ook de afhaal is prima. Eten is voldoende, redelijk vers en komt goed warm aan.

Datum van bezoek: september 2017
8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een zaak zonder pretenties. Alles is heel basic. En Bella Borne werkt vooral met goede aanbiedingen. De kwaliteit van het eten en drinken is goed. De service is prima. Niets mis mee hier.

Datum van bezoek: februari 2017
14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden via Sd een menu voor 6 personen. Lekker gegeten, heel klantvriendelijk en snel geholpen met alles. Lekkere wijnen, tomatensoep, pizza's en toetjes. Onze kinderen aten niet veel en we kregen netjes de pizza's in een doos mee. Alles was prima verzorgd.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Bella Borne bekeken, bekeken ook

In Bella Borne geweest? Deel je ervaringen!