“Zeer goed”
Beoordeling van Restaurant `t Spoor

Restaurant `t Spoor
Geclassificeerd als nr. 4 van 5 Restaurants in Sprang-Capelle
16 maart 2020 beoordeeld

Een heel mooi restaurant. Fijne sfeer ook voor de kinderen een mooie plek (met bergeleiding) om te spelen. Zeker een aanrader, ook voor vegetariërs een goede keuze. Ik zou hier zeker nog een keer komen!

Datum van bezoek: maart 2020

2 februari 2020 beoordeeld

We hebben hier geluncht op zondagmiddag. Het uiterlijk van het restaurant is goed en gezellig. Lunch kaart zag er veelbelovend uit. Wel jammer dat er geen hoofdgerechten kunnen worden besteld tijdens de lunch.
We kozen voor de poke bowl. Deze viel echter erg tegen. Op de kaart stond met zalm tonijn en coquilles. Echter zat er geen tonijn op en gerookte zalm ipv rauwe zalm. De coquilles waren niet lekker! Verder was deze matig van smaak.
Bediening vonden we ook matig.
Geen herhaling voor ons helaas.

Datum van bezoek: februari 2020
2 februari 2020 beoordeeld

We waren op een zondagmiddag met zijn 5en en er was 1 tafel bezet. Het eten was zeer matig en fantasieloos. Ook de bediening was niet goed. De glazen wijn werden klakkeloos op tafel gezet.
Een keer en nooit meer.
We kwamen hier wegens een artikel in dagblad de Stem, die het restaurant een 8 gaf. Helaas wij kwamen niet verder dan een 6-.

Datum van bezoek: februari 2020
8 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege het pensioen van “opa” met de hele familie met kleinkinderen uit eten. Speciaal bij dit restaurant, omdat ze er kinderopvang hebben.

Eten was best oké, maar niet heel bijzonder. Speelruimte voor de kinderen was oké, de aanwezige oppas deed wel erg hun best.

Voor een keer best leuk, maar geloof niet dat we hier snel terug zullen gaan.

Datum van bezoek: augustus 2019
25 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een super avond in dit restaurant. De kaart is heel aantrekkelijk, wij hadden de poke bowl, pulpo, Thaise kip en tournedos, allen heel sterk aan te raden!
Het restaurant is kindvriendelijk en kan vrij druk zijn, maar er is ook een rustig zitgedeelte waar wij met ons 3tjes konden zitten.
Aanrader!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Restaurant `t Spoor bekeken, bekeken ook

Sprang-Capelle, Noord-Brabant
Waalwijk, Noord-Brabant

Kaatsheuvel, Noord-Brabant
Kaatsheuvel, Noord-Brabant

In Restaurant `t Spoor geweest? Deel je ervaringen!