“Vriendelijk, schoon, relaxt en heerlijk overnacht”
Beoordeling van Herberg de Bernardushoeve

Herberg de Bernardushoeve
Geclassificeerd als nr. 3 van 16 Restaurants in Voerendaal
6 augustus 2020 beoordeeld

Wij zijn een midweek te gast geweest in een van de appartementen. hebben genoten van het heerlijk ontbijt op het terras, met uitzicht over het heuvelland. Vanuit de Bernardushoeve zit je midden in het heuvelland met mooie wandelingen vanuit de Bernardushoeve. Binnen 15 minuten in Valkenburg, Heerlen en Kerkrade. Maastricht en Aken is 20 minuten rijden.

Datum van bezoek: augustus 2020

4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke lokatie met uitzicht over dal. Goed geregeld m.b.t. corona.
Bediening is goed en vriendelijk attent.
Eten is redelijk tot matig van kwaliteit. Kan beter.

Datum van bezoek: augustus 2020
3 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie, fantastisch uitzicht en voortreffelijk gegeten en bovenal zeer vriendelijke mensen, echte aanrader voor een paar dagen Zuid-Limburg, van hieruit ben je overal in maximaal half uurtje!

30 juli 2020 beoordeeld

Het was prachtig weer en we hadden zin in een lunch. Het was er druk bij de Bernardushoeve en dat is voor mij altijd een goed teken. Na wat sluip door bewegingen kwamen we op een mooi groot panoramaterras met een fantastisch uitzicht op de Limburgse Heuvels.
De lunch viel ons wat tegen, veel te veel en niet echt hoog op smaak.
Vooral de hoeveelheid eten beneemt je de lust. Jammer voor zo'n gezellige locatie.

26 juli 2020 beoordeeld

Het was een aangenaam verblijf met onze ( grotere ) kinderen in de gezellige streekeigen hoeve. Het appartement waar we logeerden met eigen terras en uitzicht op de weidse omgeving is basis ingericht met prima bedden en schoon. Waar het hier om draait is Limburgse gastvrijheid met een hoofdletter in combinatie met een magnifiek uitzicht op de omringende heuvels. Limburgs Toscane ! Naast het dineren met lokale wijnen is het uitgebreide en creatieve ontbijt vermeldingswaardig. Iedere dag anders.

Reizigers die Herberg de Bernardushoeve bekeken, bekeken ook

In Herberg de Bernardushoeve geweest? Deel je ervaringen!