“Leuke locatie - slechte service”

Scandinavisch Dorp Elanderhus
Geclassificeerd als nr. 2 van 5 Restaurants in Eelderwolde
Keukens: Scandinavisch
4 augustus 2020 beoordeeld

Wij waren hier voor een lichte lunch. en hoewel de bediening zeer vriendelijk was ging alles wel erg chaotisch. het was niet erg druk maar totaal onduidelijk of of wij een tafeltje konden krijgen en waar we moesten wachten. Ik bestelde een soep en mijn vrouw een broodje. De soep kwam snel maar was lauw en het broodje kwam toen ik al lang en breed klaar was met de soep. Het excuus; "wij serveren altijd eerst het voorgerecht op en dan het hoofdgerecht" ???

Datum van bezoek: augustus 2020

21 juli 2020 beoordeeld

Prima locatie maar zeer slechte service. Bij aankomst kwamen we er achter dat ook de kussens en lakens bij het linnenpakket zaten waardoor wij genoodzaakt waren dit aan te schaffen. De prijs van 30 euro per koppel is schandalig gezien er gaten in het linnengoed zitten. Verder waren er geen lucifers of toiletpapier aanwezig in het huisje en de belofte nieuwe lucifers te komen brengen werd niet nagekomen. Toen we naar de receptie gingen omdat we niet konden koken werd eerst doodleuk gezegd dat de lucifers op waren voor na een kwartier zoeken toch nieuwe gevonden werden. Tenslotte was ons gezegd dat we bij de receptie konden uitchecken op onze vertrekdag, maar daar was niemand aanwezig, waardoor we onze spullen maar in het huisje hebben achtergelaten. Het terugbetalen van de borg duurde een maand. Al met al slechte service en niet het geld waard.

Datum van bezoek: oktober 2019
8 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier in een sfeervolle ambiance heerlijk gedineerd. We kregen een driegangenmenu van de chef, dat meteen al goed ingezet werd met een grote kom verse mosterdsoep die lekker smaakte, maar wel erg vulde. Dit werd gevolgd door een wild stoofpotje dat overheerlijk was, begeleid door sugarsnaps en stoofpeertjes in bessengelei. Een goede combinatie. Als afsluiter kregen we een bord met mango ijs, verse MonChou taart en roodfruit. De huiswijn was prima en betaalbaar, de bediening attent en vriendelijk. We komen graag nog eens terug.

Datum van bezoek: december 2019
26 juli 2019 beoordeeld

Mijn vader vierde zijn 90e verjaardag, eerst heerlijk gebak, toen een boottochtje over het Paterswoldsemeer gemaakt, daarna een heerlijk buffet! Iedereen vond het uitstekend, salades ook totaal niet vet en ook een keur aan heerlijke toetjes!
Personeel ook heel vriendelijk! Echt een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019
31 mei 2019 beoordeeld

Even uit eten met familie,leuk dacht ik nog.
Hoe later op de avond hoe groter de ergernis werd.
Personeel had het overal druk mee ,behalve met ons.
30 min.wachten op broodmandje vind ik aan de lange kant ,uiencompotte.

bij het vlees vergeten ,kreeg ik alsnog toen mijn eten op was.
Afruimen voor de helft en daarna de jongeman niet weer gezien was druk bezig naar buiten te kijken.
Eten was goed,maar geen leuke avond gehad.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Scandinavisch Dorp Elanderhus bekeken, bekeken ook

In Scandinavisch Dorp Elanderhus geweest? Deel je ervaringen!