Leg de laagste prijs van deze websites vast
FourPoints.com103 US$

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 26 maart 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde voor zaken
FPMPGM, General Manager van Four Points by Sheraton Mount Prospect O’Hare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2020

Beoordeeld op 17 december 2019

Datum van verblijf: juli 2019
FPMPGM, General Manager van Four Points by Sheraton Mount Prospect O’Hare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2020

Beoordeeld op 20 november 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: november 2019