“Héérlijk gegeten!”
Beoordeling van Hula

Hula
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Heule
18 februari 2024 beoordeeld

Wederom héérlijk gegeten! Als sharing tapa de toast met mergpijp genomen, als voorgerecht het ene voorgerecht de asperges met wulloks en het andere de gegratineerde coquilles. Echt om duimen en vingers voor af te likken. Als hoofdgerecht het ene de skrei met knolselder en krieltjes en het andere de kalfsniertjes. Desserts suggestie chocomousse met venkel en warme appeltaart met ijs. Uitstekende bediening, vriendelijk, .., Kortom echte aanrader!

Datum van bezoek: februari 2024
    • Sfeer

21 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn er gaan eten voor een feest van een neefje zijn doop. We waren met een 16 tal mensen. We aten twee gerechten: de zeebaars en de eendenborst. Het heeft gesmaakt. De service was uitmuntend en vlot. Het restaurant is een aanrader.

Datum van bezoek: januari 2024
14 oktober 2023 beoordeeld

Zeer aangenaam verrast, alles was top van aperitif tot dessert, zeker voor herhaling vatbaar! Leuk om dergelijke restaurants in de buurt te hebben!!!

Datum van bezoek: september 2023
    • Sfeer
17 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Hula al een 4 tal keer bezocht, altijd lekkere verzorgde maaltijden. Mooi gevarieerd aanbod. Zeer vriendelijke en professionele bediening. Mooi kader. Correcte prijzen.
Tijdens ons laatste bezoek waren we aangenaam verrast door het tapas plankje met o.a. verse oesters.

Datum van bezoek: september 2023
18 juni 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten!!! Niet overdreven veel (voor de grote eters onder ons), maar her heeft zeker gesmaakt!
Wij komen nog terug

Datum van bezoek: juni 2023

Reizigers die Hula bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Hula geweest? Deel je ervaringen!