“Topper !”
Beoordeling van Hula

Hula
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Restaurants in Heule
4 april 2022 beoordeeld

Buiten het centrum van Heule, ongedwongen leuk resto waar ik niks negatiefs kan over melden. Aangenaam kader met ruimte tussen de tafels, voor mij een pluspunt. Zeer vriendelijke bediening, heel lekkere gerechten en voor mij nòg een pluspunt dat er mogelijkheid is tot 'maar' 1 bolletje sorbet. Ik nam de smaak citroen en die was overheerlijk en erg verfrissend. Als hoofdgerecht nam ik de risotto, zeker ook voor herhaling vatbaar. De cava wordt geserveerd in een goed gevuld glas, opvallend meer als ergens anders. Ik ga er zeker terug, ik kan dit adres voor iedereen aanraden.

Datum van bezoek: april 2022

9 januari 2022 beoordeeld

Wij gingen hier reeds enkele keren langs. Telkens héél lekker gegeten. Niet goedkoop, doch zeer in orde! Vriendelijke bediening, voldoende porties, lekkere smaken. Wij komen zeker nog terug.

Datum van bezoek: november 2021
3 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker restaurant. Heerlijke cocktails geserveerd in een mooi bijpassend glaasje.
Mooie presentatie van het voorgerecht. We namen de rundscarpaccio en gerookte fois gras. Beide zeer lekker.
Nadien de tomahawk. Goed gebakken. Lekkere salade (met echte vinaigrette) gekregen. Het been kregen we mee voor onze hond.

Aangenaam om te zitten, heel gezellig binnen, leuk met de wijnkast.

Wat minder vond ik de presentatie van het brood. Er werd geen boter bij geserveerd.
En het hapje. Dit was een simpele dip met stokjes.

We komen regelmatig langs omdat het een van onze favoriete restaurants is.

De kaart wordt ook regelmatig aangepast, wat zeker een troef is.

Datum van bezoek: september 2021
1 november 2020 beoordeeld

Was super, aan alles gedacht en zeker ruim voldoende, zelf mayo en zeezout. En dan nog een flesje wijn.
Echt een aanrader.

Datum van bezoek: november 2020
16 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super smaken en vriendelijke bediening. Spijtig genoeg was de eend veel te ver en kregen we een kinderportie.

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die Hula bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Hula geweest? Deel je ervaringen!