“Lekker, gezellig maar water te duur!”
Beoordeling van Hula

Hula
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Restaurants in Heule
2 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, porties groot genoeg, gezellig interieur maar veel te duur water!!
Fles gezuiverd kraanwater aan 12 euro!!!
Er zat zelfs een raar smaakje in (dat van uitgespoelde flessen...).
Jammer...

Datum van bezoek: oktober 2018
Thijs C, Eigenaar van Hula, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2018

Beste,

Hartelijk dank voor uw recensie en bezoek aan Hula.
Het doet ons plezier te horen dat U lekker gegeten hebt.
We wensen ons te excuseren voor de smaak van het water, we gaan na wat er fout gelopen kan zijn.

Een fles water kost bij ons 6 euro per liter en geen 12 euro.
Mocht er een fout gebeurd zijn met uw rekening, gelieve dan een mailtje te sturen naar info@hula.be met Uw kasticket in bijlage,
dan zetten we dit onmiddelijk recht.

Graag tot binnenkort in Hula!

29 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi en gezellig restaurant. De maaltijd met zorg en veel smaak klaargemaakt. Lekker eten.
Zeer duur (kraan) water, 12€ voor een fles!!!

Datum van bezoek: oktober 2018
Thijs C, Eigenaar van Hula, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2018

Beste,

Dank voor uw bezoek aan Hula.
Water kost bij ons 6euro/fles. Mocht er een fout gebeurd zijn met Uw rekening, stuur dan gerust een mailtje naar Hula.be met Uw kasticket in bijlage, dan zetten we dit onmiddellijk recht.

Graag tot binnenkort in Hula!

Mvg.

21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten!! Tomahawk aan te raden. Wat een stuk vlees en perfect gebakken!!! Gezellig met het gezin.

Datum van bezoek: januari 2018
2 oktober 2018 beoordeeld

Heel gezellig interieur - vriendelijke bediening - grote keuze aan dranken (apero) - heel lekker eten

Datum van bezoek: september 2018
15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, gezellig kader, vlotte bediening... kortweg een heel leuke avond.
Ook een beperkte maar leuke kaart met originele oude/nieuwe gerechtjes! Moeilijk om te kiezen!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Hula bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Hula geweest? Deel je ervaringen!