“Prima sushi en Japanse all”
Beoordeling van Heiwa Sushi & Grill

do 28/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 8 van 11 Restaurants in Renkum
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima sushi en Japanse all you van eat specialiteiten. Vriendelijke bediening. We hebben er uitstekend gegeten.

Datum van bezoek: maart 2020

9 december 2019 beoordeeld

Er werd heerlijke verse sushi geserveerd en ook het overige eten was van uitstekende kwaliteit. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er wordt netjes en op tijd, zonder lange wachttijden, geserveerd.

Datum van bezoek: november 2019
13 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima sushi. Alleen sommige zaken stroken niet met elkaar... Voorbeeld: Chinese muziek is mooi, in een Chinees restaurant.... In een sushi restaurant is het ‘bijzonder’. Ook de menukaart verraadt dat er waarschijnlijk een Chinese eigenaar op zit, omdat
je naast sushi, ook babi pangang, tjap tjoi etc. kunt bestellen.

Desondanks viel het ons 100% mee en hebben wij prima gegeten. De bediening is over het algemeen genomen goed. Hoewel je niet 1 vaste ober/serveerster hebt die verantwoordelijk is voor je tafel, wisselt de arbeidsethos/werkwijze weleens van elkaar. De ene keer zegt persoon ‘a’ bij het neerzetten van de gerechtjes “alstublieft” of “eet smakelijk” terwijl persoon ‘b’ het neerzet en stoïcijns wegloopt....;”Maar, maar wij wilden nog wat drinken bestellen. Ooh je draait direct om en loopt weg.... oh laat maar dan. We wachten wel op persoon ‘a’...”

Enfin, ja er zijn verbeterpunten, maar het eten is goed en het was gezellig. Zelfs ondanks het uitzicht, vooraan bij het raam, op een grote lichtbak met daarop in koeienletters ‘Action’....

Datum van bezoek: november 2019
26 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid en de service.
Super verse sushi, kwaliteits warme gerechten, snelle en vriendelijke service. Genoten deze avond, komen zeker nog een keer terug. Dank voor de gezellige culinaire avond.

Datum van bezoek: oktober 2019
17 augustus 2019 beoordeeld

Het eten was voldoende ,sushi was vers. Maar OMG wat ziet dat restaurant eruit. Een low budget restaurant op de camping is er niks bij. Geen sfeer echt verschrikkelijk. Een mega groot poster op de muur dat je moet denken dat je op de Caribien zit in plaats van Japan. Tafels en stoelen die thuis horen op een studentenvereniging.
We hadden het beter kunnen af kunnen halen.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Heiwa Sushi & Grill bekeken, bekeken ook

Doetinchem, Gelderland
Veenendaal, Utrecht Province

In Heiwa Sushi & Grill geweest? Deel je ervaringen!