“echt niet lekker”
Beoordeling van Bij Oki

Bij Oki
Geclassificeerd als nr. 6 van 23 Restaurants in Lebbeke
12 februari 2020 beoordeeld

waren op zondagmiddag heel alleen in het restaurant dat deed mij al vele vraagtekens
oproepen en de helle maaltijd geen andere tafel bezet.
De scampis waren murw , de feta zo uit een klomp uit de supermarkt op een bord gelegd zonder meer enkel de wijn was prima en de prijs.

Datum van bezoek: november 2019

3 oktober 2019 beoordeeld

Geen overdreven gedoe maar warm onthaal.
Goede en vlotte bediening.
Mezze Royal heel fijn.
Lamsvlees correct bereid.

Datum van bezoek: september 2019
28 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten, zowel hoofdgerecht als dessert. En zowel personeel als eigenaar heel vriendelijk. De moeite om naar toe te gaan.

Datum van bezoek: september 2019
10 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellige avond gehad met familie en vrienden. Heel gastvrij en het eten is gewoon super lekker(zie foto’s). Wij komen snel terug!

Datum van bezoek: maart 2019
22 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Oki, heel erg bedankt voor alles, complimenten aan de chefs. Het eten was DIK in orde. Je mag ons zeker nog eens verwachten!!

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Bij Oki bekeken, bekeken ook

Asse, Vlaams-Brabant
Dendermonde, Oost-Vlaanderen

In Bij Oki geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.