“Persoonlijke bediening en puur ambachtelijk”
Beoordeling van De Snuiver

De Snuiver
Geclassificeerd als nr. 10 van 23 Restaurants in Lebbeke
Keukens: Frans
7 juli 2016 beoordeeld

Het vaste maandmenu is een uitstekende formule. Je wordt ontvangen in een lounge waar je kan genieten van champagne of een andere aperitief, waarna je je tafel krijgt toegewezen. Gezellige huiskamerstijl wel. Het eten is verfijnd en ook wel copieus, want de patron komt regelmatig rond met een extra portie vlees of groenten, je voelt je als een echte gast. Ik kan dit aan iedereen aanraden, vooral als je als koppeltje eens romantisch uit wil gaan eten.

Datum van bezoek: februari 2016

22 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Hele lekkere wijnen geproefd. Zeer vriendelijke bediening. Aangenaam kader. Een absolute aanrader!

Datum van bezoek: mei 2016
15 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend restaurant... Prima ontvangst, oesters als hapje bij apero...nog niet veel meegemaakt...zeer lekkere aangepaste wijnen, verzorgde borden, fijn - genoeg en lekkere gangen. Prima bediening met enorme kennis van zaken en zeker van de dranken. Kortom zeer geslaagd, aanrader. Één minpuntje; slechts één menu, weliswaar licht aanpasbaar op verzoek

Datum van bezoek: maart 2016
2 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier al meerdere keren geweest met de rest van mijn gezin, en heb iedere keer echt genoten van het heerlijke menu! De keuken levert topkwaliteit af en het is er altijd erg gezellig. Een grote aanrader!

9 april 2015 beoordeeld

We hebben reeds enkele malen De snuiver met vrienden bezocht en steeds was het een voltreffer. Zo goed zelfs dat deze personen reeds terugkwamen. Bij het binnenkomen werden we steeds erg vriendelijk onthaald door Jan. Hij wist ons telkens te verrassen met zijn kennis over lekkere aperitieven, cocktails, champagnes, wijnen, gins, cognacs en whiskies. We namen telkens de maandmenu met de bijhorende wijnen. Hij heeft steeds heel veel info over de wijnen, en eens aarzelde hij niet om een deel van een fles mee te geven, toen we meer info over deze wijn vroegen. Na het benutten van de aperitief in aparte kamer bracht hij ons naar onze tafel. Ondertussen had zijn broer Renaat ons een erg lekkere diner klaargemaakt en dit met steeds vers van de markt meegebrachte groenten. De garnering van de borden is prachtig en er is steeds voldoende. Niemand is van tafel weggegaan met honger. Is gewoon een topper en een * waard. Wij komen zeker nog terug.

Datum van bezoek: oktober 2014
    • Sfeer

Reizigers die De Snuiver bekeken, bekeken ook

Lebbeke, Oost-Vlaanderen

In De Snuiver geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.