“Vrijdagmiddag voor lockdown”

Rembrandt
Geclassificeerd als nr. 14 van 23 Restaurants in Lebbeke
Keukens: Frans
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrijdagmiddag voor lockdown normaal redelijke dagschotels, maar nu,, menu was zogezegd aangepast!! Geen soep omdat de groenten duurder waren, dit was niet gecommuniceerd tijdens opname vd bestelling eten was niet lekker,, vis was flauw gekruid en helemaal niet doorbakken een echt trieste maaltijd. Het toch zeer lang duren als ze me ooit terug zullen zien

Datum van bezoek: maart 2020

8 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer voor ons, en was super gezellig, meteen warm onthaal alsof we hier al jaren kwamen.. De steak en de varkenswangetjes waren top! Steak was perfect gebakken naar wens, bearnaise saus was superlekker, vers geklopt ! Ze hebben ook steeds een maandwijn in huis naast hun huiswijn. Kortom, een gezellige en lekkere avond. We komen zeker terug ! Chapeau!

Datum van bezoek: maart 2020
12 mei 2019 beoordeeld

Zeer gezellige zaak.
Het kaart is voldoende uitgebreid en de bereiding is zeer goed.
Wij zijn er tijdens de koudere dagen geweest, en de haard brandde toen, wat de sfeer van gezelligheid nog verhoogde.

Datum van bezoek: januari 2019
9 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een maandag middag gauw Via tripadvisor gekeken wemk restaurant er in de buurt van Lebbeke open was.
We kwamen bij Rembrandt terecht en op de website zag ik dat je daar ook een dagmenu kon eten. Aangezuen we niet zoveel tijd hadden was dit ideaal.
De ontvangst en de bediening was heel vriendelijk, beleefd en correct. Het eten was bereid met verse producten en heel lekker. Aangenaam verrast.

Datum van bezoek: mei 2019
17 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam verrast door dit etablissement. Binnen geeft het een warme sfeer met zeer aangename en vriendelijke bediening. Als maaltijden had ik steak en deze was perfect gebakken en lekker. Kortom een aangename avond met lekker eten

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Rembrandt bekeken, bekeken ook

Lebbeke, Oost-Vlaanderen

In Rembrandt geweest? Deel je ervaringen!