Beoordeeld op 12 januari 2020 via mobiele applicatie

Wat een heerlijke vakantie was het. Ten eerste complimenten aan het personeel zo attent en vriendelijk, eten lekker en veel vers fruit. We hadden een overwater house with a pool en dat maakte zeker een verschil. Privacy geweldig. We komen weer terug.

Beoordeeld op 18 december 2019

Wij hebben enorm genoten van de natuurpracht, de luxueuze accomodatie, het heerlijke eten en drinken, en het fantastische personeel. Aan niets was te merken dat dit hotel nog maar zo kort open was. De organisatie liep gesmeerd. Doe zo verder!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met riu.com
Beoordeeld op 13 december 2019 via mobiele applicatie

Super hotel met super vriendelijk personeel, een super buffet top ontbijt, lunch, diner en lekkere thema restaurant. Een top manager die je in alles help waar nodig met alle faciliteiten om je te amuseren.

Beoordeeld op 28 november 2019

Net terug van 3 weken paradijs. De manager is de beste van de vele Riu hotels die we tot nu toe deden. Hij is echt bekommerd over zijn gasten, doet een praatje met iedereen, zowel met gasten als met personeel, probeerd ongemakken snel op te lossen. De keuken is internationaal, er wordt rekening gehouden met de afkomst van de gasten. Het eten is echt lekker en er is keuze genoeg. De chef van de keuken komt regelmatig vragen als er wensen zijn en de dag erna staan die in het buffet. Gerechten die hij niet kent, zoekt hij op en probeerd er iets van te maken. Annabel verzorgde onze dranken steeds met de glimlacht, ons glas was nog niet leeg of deze werd terug bijgevuld. Nog een grote troef zijn de verschillende nationaliteiten van de werknemers, er is altijd iemand die jou taal begrijpt. Iedereen is super vriendelijk. De kamer voldoet aan alle eisen en werd dagelijks onderhouden door Gasim, met als extra steeds een mooie verassing op ons bed door middel van bloemen of handdoeken, hij is een echte kunstenaar. Via het terras konden we zo de zee in waar de onderwaterwereld prachtig was. Er rijden steeds golfkarretje heen en weer tussen receptie en restaurant, wie niet te voet wil gaan hoeft amper te wachten.
Voor ons was alles dus prefect, de dagen gingen veel te snel.
Bedankt aan iedereen, die deel uitmaakt om het de gasten naar hun zin te maken. Als alle toeristen nu wat respect kunnen tonen voor de gebouwen, de zee en het koraal dan zullen we nog vele jaren kunnen genieten van dit paradijs op aarde.

Beoordeeld op 15 oktober 2019 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met zeer ruime kamers die voorzien zijn met alle benodigde faciliteiten om je vakantie tot een echte vakantie te maken. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam met alles. Er is volop keuze bij de verschillende restaurants en het eten is echt goed. De drankjes zijn met de internationale merken en dat is echt te proeven.
Prachtig strand en je kunt zo vanaf het strand snorkelen en de mooiste dingen onderwater zien. Ook duiken in de omgeving is top!!!!

Datum van verblijf: oktober 2019