“Veel te veel tafels!”

De Pannekoekenbakker
Geclassificeerd als nr. 1 van 13 Restaurants in Zeeland
Keukens: Nederlands
19 maart 2020 beoordeeld

Prima pannenkoeken, hoor. Maar er staan gewoon teveel tafels, waardoor je bijna tegen elkaar aan zit en het verschrikkelijk lawaaierig is. Niet onze favoriet, daarvoor gaan we naar de Pannenkoekenbakker in Heeswijk-Dinther.

Datum van bezoek: april 2019

2 februari 2020 beoordeeld

Erg verzorgde pannenkoeken. Ik had een pannenkoek met vruchten en slagroom en alles zat apart in schaaltjes, zodat je toe kon voegen wat je wilde. Ook vind ik het een erg mooie plek om te zitten pal in de bossen. Ook is er voor de kinderen een speeltuin. Al met al , erg goed.

Datum van bezoek: november 2019
12 juli 2019 beoordeeld

Onlangs geweest voor een snelle hap in de hoop dat het snel zou gaan . Inderdaad het ging ook snel. vlotte bediening, snel pannekoeken op tafel. Vriendelijke bediening.
Kortom hier komen wij terug.

Datum van bezoek: juli 2019
17 juni 2019 beoordeeld

Er is veel keuze voor pannekoeken van uiteenlopende aard. De pannekoeken zijn er vlot (ondanks drukte) en smaken uitstekend.

Datum van bezoek: juni 2019
5 februari 2019 beoordeeld

Pannekoeken, van simpel stroop naar gevuld met wereldse gerechten. Azie, Europa, Zuid-Amerika,...het komt allemaal voorbij en ze zijn allemaal even lekker.
Lekker na een stukje fietsen in de omgeving.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die De Pannekoekenbakker bekeken, bekeken ook

In De Pannekoekenbakker geweest? Deel je ervaringen!