“Gezellige huiskamer”

De Zeute Inval
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 15 van 27 Restaurants in Meerssen
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige huiskamer, klein maar sfeervol. Wij hadden met een social deal en dit menu was prima verzorgd. Vooraf een lekker soepje en daarna allemaal kleine hapjes. Prima plek om een keer te lunchen.

Datum van bezoek: maart 2020

6 december 2019 beoordeeld

Op straat zomaar een heer aangesproken waar we lekker koffie konden drinken. De Zeute inval was zijn tip. Erg geslaagd! Gezellige sfeer, goede aangekleden koffie en een mooie kaart voor ene volgende keer lunch. Wij komen terug!

Datum van bezoek: december 2019
25 juni 2018 beoordeeld

Bij "de zeute inval" is de kaart met gerechten zeer uitgebreid en dus voor iedereen aantrekkelijk. Klein familiebedrijf waarbij de eigenaresse in de bediening staat en de eigenaar in de keuken de gerechten bereidt. Alle gerechten worden vers en zelf gemaakt. Iedere dag is er een andere warme dagschotel voor net geen 10 euro. Zeer geschikt voor een kopje koffie met vla maar zeker ook voor een warme of koude lunch. "De zeute inval" is alleen overdag geopend en op koopzondag, dus na 18.00 uur gesloten.

Datum van bezoek: juni 2018
12 oktober 2016 beoordeeld

Regelmatig koffie gedronken met een lekker stukje gebak. Personeel stuk voor stuk heel vriendelijk. Prijs kwaliteit perfect! Ze hebben een kleine kaart.

Datum van bezoek: augustus 2016
7 februari 2016 beoordeeld

Heel bijzonder klein en intiem. Een gezellig restaurantje annex lunchroom. Apart hoe hier koffie en thee geserveerd worden op een klein geel handgeschilderd dienblaadje.
Uitstekend geschikt voor een klein hapje en een drankje. Jammer dat we niet kunnen pinnen.

Datum van bezoek: februari 2016

Reizigers die De Zeute Inval bekeken, bekeken ook

In De Zeute Inval geweest? Deel je ervaringen!