“Andere eigenaar ... niet beter.”
Beoordeling van Onassis

Onassis
Geclassificeerd als nr. 7 van 24 Restaurants in Meerssen
Keukens: Grieks
25 september 2020 beoordeeld

Het gebodene is er niet beter op geworden, integendeel. Gerechten bremzout, vegetarisch met vis (hoort niet), groene peper in salade-bakje veel scherper als vroeger. Wij zoeken voorlopig een andere Griek.

Datum van bezoek: september 2020

14 september 2020 beoordeeld

Het is een genot om bij deze mensen aan te schuiven. Het eten is van heel goede kwaliteit en naar ons idee een van de beste Griekse restaurants in de wijde omgeving. De zaak is een aantal maanden geleden overgenomen door een Grieks echtpaar. Zij koken echt heel veel beter dan de vorige eigenaar maar ook is de kwaliteit echt heel veel beter. Mijn feestje zijn hun lamskoteletten en hun calamaris. En ze hebben natuurlijk Mythos!
Wij gaan terug, dat is zeker!

Datum van bezoek: september 2020
17 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Sinds kort zit hier een nieuwe eigenaar
Deze eigenaar heeft 10 jaar in Brunssum bij een bekende Griek gewerkt.
Samen met zijn vrouw en familie.
Kennen de slagen van de zweep en ooo oooo oooooo wat een genot.
Stijlvolle kaart met een bite.
Alles vers en met alle liefde serveert.
Laat je verwennen en geniet van deze Griek, zo niet de allerbeste in de regio.
Kwaliteit prijs top.
Ik ga het liefst elke dag.

Datum van bezoek: augustus 2020
26 juli 2020 beoordeeld

Onlangs wilden we in plaats van de drukte van Maastricht even een hapje eten op een plek die íets rustiger was, zonder dat er niets te beleven viel. Meerssen is daarvoor uiterst geschikt en als liefhebbers van Grieks eten kozen we voor dit restaurant. Ik was er jaren niet geweest en begreep dat er pas nieuwe eigenaren waren. Het bezoek beviel ons zó goed dat we inmiddels meerdere keren zijn terug geweest. Van de negatieve reacties die ik hier lees begrijp ik niets. Lekker eten en drinken, op een fijne locatie en prettige mensen. Ze leken regelmatig familie op bezoek te hebben en dit alles bracht een authentiek Grieks sfeertje met zich mee. Niks mis mee, zeker bezoeken. Gaan wij ook nog vaker doen.

Datum van bezoek: juli 2020
13 juli 2020 beoordeeld

Nog nooit ben ik weggelopen uit een restaurant. Ruim anderhalf uur zijn we binnen geweest. Op de eerste ronde met drank een half uur moeten wachten en klopte ook nog niet. De tweede ronde drank weer hetzelfde probleem. Na ruim een uur het voorgerecht wat tegen viel. Na ruim anderhalf uur besloten om maar niet meer te wachten op het hoofdgerecht. De gasten bleven maar binnen stromen, maar wij en ook de tafels om ons heen kregen maar moeizaam iets voorgeschoteld, nog drank nog eten. Vuile glazen bleven maar op de bar staan. Drank stond klaar tussen deze chaos in maar werd ook amper weggebracht. Als je het niet meer aan kan moet je geen gasten meer aannemen. Mij zie je hier niet meer terug.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Onassis bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg
Maastricht, Limburg

In Onassis geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.