“Take away bij Gempemolen”
Beoordeling van De Gempemolen

De Gempemolen
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Sint-Joris-Winge
Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Beschrijving: Wie al in de 13e Eeuwse watermolen at, weet dat het hart van Hans Meus en het Gempe-team niet alleen klopt voor de streek en 'de culinaire geneugten des levens', maar ook voor de mooie geschiedenis van zijn oude molen! Na een intermezzo van een jaar (om een tweede zaak op te starten in centrum Leuven - Julia & Elias) behartigt Hans zich opnieuw over het dagelijks leven in de Brasserie. Op de kaart vind je zowel de kleinere (wandelaars)hap, als een verzorgde compacte brasseriekaart met daarop de klassiekers in een nieuw sympathiek jasje. Reserveren is de boodschap, want de molen draait letterlijk en figuurlijk op volle toeren! De wekelijkse zondagse ontbijtbuffetten zijn ondertussen goed gekend en werden uitgeroepen tot 'beste ontbijt van Vlaams-Brabant'. "Niets voor niets", zegt Hans, "We werken er elke dag keihard voor, en samen met een gemotiveerd team willen dat de Gempemolen een mooie referentie is voor de streek." De Gempemolen ligt op het Fietsknooppuntennetwerk Hageland en ook tal van uitgestippelde wandelpaden kruisen het pad met de molen. Ideaal om eens een dagje Hageland te verkennen!
21 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Nu alle eetgelegenheden in België gesloten zijn, bieden sommige restaurants en brasseries afhaalmaaltijden aan. Ook bij De Gempemolen kan je maaltijden afhalen. Vandaag de varkenswangetjes gegeten en voor morgen alvast de balletjes in tomatensaus meegenomen. Blijf lekker eten ! Steun de horeca !

Datum van bezoek: maart 2020

20 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot respect voor al diegenen die vechten om de verdere verspreiding van het coronavirus te beperken. Maar het is ook leuk om te weten dat er iemand is die in deze moeilijke tijden voor mooie momenten zorgt. En dat is de afhaalbomma van Brasserie Gempemolen. Super goed idee en super lekker. Graag meer ervan.

Datum van bezoek: maart 2020
19 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig interieur. Lekker warm. Vriendelijke bediening. Correcte prijs/kwaliteitverhouding. Persoonlijke toets.
Koningshapje genomen. Niet uit een industrieel potje maar zelf helemaal klaargemaakt.

Datum van bezoek: januari 2020
8 januari 2020 beoordeeld

Lekker eten, vriendelijke bediening (met nen hoek(ske) af. Zo'n mooie zaak met zorgvuldig geselecteerd personeel.

Datum van bezoek: december 2019
2 januari 2020 beoordeeld

Het eten was zeker in orde en niets op aan te merken. Maar de tafel die we toegewezen kregen, was niet de tafel die werd vastgelegd bij reservering. We hadden duidelijk gevraagd een tafel boven te krijgen en dit werd ook bevestigd. Echter de avond zelf kregen we te horen dat de chef kok beslist heeft ons een tafel aan de deur te geven, waar het behoorlijk koud was. Zeer teleurstellend en onprofessioneel hoe hier gehandeld is en bizar dat de chef kok beslist over de tafelschikking??

Datum van bezoek: december 2019
hansmeus, Owner van De Gempemolen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2020

Katherine

Als ex-werkneemster en ex-partner van onze kok moest u zich diep schamen.
Als TripAdvisor dient om persoonlijke vetes uit te vechten, bent u (nogmaals) aan het verkeerde adres bij mij.

Reizigers die De Gempemolen bekeken, bekeken ook

Tielt Winge, Vlaams-Brabant
Lubbeek, Vlaams-Brabant

In De Gempemolen geweest? Deel je ervaringen!