“Eten”

De Gempemolen
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Sint-Joris-Winge
Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Beschrijving: Wie al in de 13e Eeuwse watermolen at, weet dat het hart van Hans Meus en het Gempe-team niet alleen klopt voor de streek en 'de culinaire geneugten des levens', maar ook voor de mooie geschiedenis van zijn oude molen! Na een intermezzo van een jaar (om een tweede zaak op te starten in centrum Leuven - Julia & Elias) behartigt Hans zich opnieuw over het dagelijks leven in de Brasserie. Op de kaart vind je zowel de kleinere (wandelaars)hap, als een verzorgde compacte brasseriekaart met daarop de klassiekers in een nieuw sympathiek jasje. Reserveren is de boodschap, want de molen draait letterlijk en figuurlijk op volle toeren! De wekelijkse zondagse ontbijtbuffetten zijn ondertussen goed gekend en werden uitgeroepen tot 'beste ontbijt van Vlaams-Brabant'. "Niets voor niets", zegt Hans, "We werken er elke dag keihard voor, en samen met een gemotiveerd team willen dat de Gempemolen een mooie referentie is voor de streek." De Gempemolen ligt op het Fietsknooppuntennetwerk Hageland en ook tal van uitgestippelde wandelpaden kruisen het pad met de molen. Ideaal om eens een dagje Hageland te verkennen!
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten , de prijs is behoorlijk maar niet goedkoop . Vriendelijke bediening en zeer mooie locatie

Datum van bezoek: maart 2019
Hans M, Owner van De Gempemolen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 dagen geleden

Hallo,

Dankjewel dat u de moeite deed ons deze review te geven!
We hechten hier als team zeer veel belang aan.
Graag tot de volgende keer,
Hans en co

3 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten. Toffe bediening. Vlotte ontvangst en sympathieke gastheer. Bedankt Hans en zijn team.

Datum van bezoek: maart 2019
Hans M, Owner van De Gempemolen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2019

Heerlijk dit te mogen lezen!
Daar kunnen we alleen maar nog sympathieker van worden!

Namens het hele Gempeteam,
bedankt en graag tot binnenkort!

24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig terecht gekomen doordat de brasserie in de buurt volzet was! Wat een ontdekking.
Lekkere maar beperkte kaart. Toch voor ieder wat wils.
We bestelden toast champignons en de steak tartare á la minute! De toast wijkt af van de traditionele toast maar overheerlijk en zeker voldoende. De tartare was dagvers en super lekker.
Het eigen biertje “Gempebier” is een vlot helder biertje van 6 graden.

Datum van bezoek: februari 2019
Hans M, Owner van De Gempemolen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2019

Hallo,

Dankjewel voor de oprechte feedback, die wij als team enorm weten te apprecieren!
We kiezen voor een iets beperktere vaste kaart aangevuld met een bijna wekelijks wisselend suggestiebord.
De toast op de toast champingon is glutenvrij, en leggen we liever bovenop in plaats van onder de champignons, om de krokantheid te garanderen, vandaar misschien het minder traditionele.
Heel graag tot de volgende keer!
Namens het hele Gempeteam,

13 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer dat we er gaan eten. Al veel goeds ervan gehoord en terecht. Gezellig kader en mijn vegetarische schotel was heel lekker en mooi gepresenteerd. Normale prijs.

Datum van bezoek: februari 2019
Hans M, Owner van De Gempemolen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2019

Hallo,
Wat fijn deze review te mogen lezen, we hechten hier veel belang aan.
Ook het vegan-friendly vinden we belangrijk
Bedankt, namens het hele Gempeteam,

27 januari 2019 beoordeeld

In januari hier de Fondue menu genomen. Dit was inclusief een glaasje bubbels.

Buiten de leuke locatie was het op het 1e verdiep ook mooi aangekleed, gezellig.
Portie vlees was niet super veel jammer genoeg. Tafel ook niet super groot om alles erop te krijgen.

Vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: januari 2019
Hans M, Owner van De Gempemolen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2019

Hallo,

Wij apprecieren jullie mening ten zeerste en zijn dan ook blij met uw feedback.
Uiteraard kan het alleen maar de bedoeling zijn dat jullie een gezellige avond beleven op een toffe locatie, daar gaan en staan we voor!

Wij serveren bij onze fondue 300g vlees per persoon (gevogelte, varkens en runds) en krijgen hier zelden bemerkingen over. Uiteraard zullen we dit strikt opvolgen!

Nogmaals bedankt namens het hele team,

Reizigers die De Gempemolen bekeken, bekeken ook

Tielt Winge, Vlaams-Brabant
Lubbeek, Vlaams-Brabant

Aarschot, Vlaams-Brabant

In De Gempemolen geweest? Deel je ervaringen!