“In één woord: geweldig”

De Gempemolen
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Sint-Joris-Winge
Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Beschrijving: Wie al in de 13e Eeuwse watermolen at, weet dat het hart van Hans Meus en het Gempe-team niet alleen klopt voor de streek en 'de culinaire geneugten des levens', maar ook voor de mooie geschiedenis van zijn oude molen! Na een intermezzo van een jaar (om een tweede zaak op te starten in centrum Leuven - Julia & Elias) behartigt Hans zich opnieuw over het dagelijks leven in de Brasserie. Op de kaart vind je zowel de kleinere (wandelaars)hap, als een verzorgde compacte brasseriekaart met daarop de klassiekers in een nieuw sympathiek jasje. Reserveren is de boodschap, want de molen draait letterlijk en figuurlijk op volle toeren! De wekelijkse zondagse ontbijtbuffetten zijn ondertussen goed gekend en werden uitgeroepen tot 'beste ontbijt van Vlaams-Brabant'. "Niets voor niets", zegt Hans, "We werken er elke dag keihard voor, en samen met een gemotiveerd team willen dat de Gempemolen een mooie referentie is voor de streek." De Gempemolen ligt op het Fietsknooppuntennetwerk Hageland en ook tal van uitgestippelde wandelpaden kruisen het pad met de molen. Ideaal om eens een dagje Hageland te verkennen!
10 september 2018 beoordeeld

Ik heb er mijn 60e verjaardag gevierd met familie en vrienden. Dankzij het geweldige team van de Gempemolen is het een feest geweest om nooit te vergeten. Zowel het eten, de locatie , de vriendelijkheid en professionaliteit van het team heeft dit mogelijk gemaakt. Bedankt, ons zie je zeker terug!

7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bedankt Gempemannen en -vrouwen voor de fantastische maaltijd en uitstekende service! Goe bezig, ...............

3 september 2018 beoordeeld

Schitterende ervaring! Lekkere en verzorgde bordjes, smaakvolle combinaties in het huisaperitief en huislimonade, heerlijke desserts en vieruurtjes, gezellig en prachtig terras maar vooral een uitstekende bediening door toppersoneel! Alles met liefde gemaakt, dat smaakt! Doe zo voort! Zeker tot een volgende keer!

24 augustus 2018 beoordeeld

Als Nederlander kom ik graag in Belgie voor het bourgondische genieten. Zo verblijf ik jaarlijks bij familie in het nabijgelegen Nieuwrode en wij komen dan ook bij de Gempemolen om te eten en/of drinken. Een prima brasserie met een zeer aangenaam
en ruim terras. Onlangs heb ik er een meer dan uitstekende steak tartar gegeten met een heerlijke witte wijn.

Datum van bezoek: augustus 2018
20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een vrij grote tafel en de service verliep zeer goed en vlot. Het eten was heel lekker en de bediening aangenaam. Een informele sfeer en geen stijf gedoe. Hier en daar zelfs een grapje wat het echt aangenaam maakt. Top jongens! Keep it up.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die De Gempemolen bekeken, bekeken ook

Tielt Winge, Vlaams-Brabant
Lubbeek, Vlaams-Brabant

Aarschot, Vlaams-Brabant

In De Gempemolen geweest? Deel je ervaringen!