“mooie locatie met een prachtig uitzicht”
Beoordeling van Taste 19

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
Taste 19
Geclassificeerd als nr. 3 van 4 Restaurants in Sint-Joris-Winge
3 oktober 2018 beoordeeld

het terras heeft een prachtig uitzicht, het eten was lekker maar de bediening was minder, daar er steeds enkele zaken vergeten werden bij het opdienen. Spijtig want het is toch wel een heel mooie en leuke zaak.

28 augustus 2018 beoordeeld

Eerste bezoek aan dit restaurant en meteen een schot in de roos. Mosselen van de chef zeer lekker, oosterse toets met kokosmelk. De rundstartaar met parmezaan en steppegras als hoofdgerecht genomen, dit was de lekkerste rundstartaar die ik ooit geproefd heb. Heel bijzonder smaken palet, alles in evenwicht. Bediening uiterst vriendelijk. Prijskaartje zeker niet overdreven. Een absolute aanrader

21 augustus 2018 beoordeeld

Na het golfen hebben we hier zowel geluncht als gedineerd en in beide gevallen waren we zeer tevreden over het gebodene. Qua lunch hadden we gekozen voor hoevebrood zalm en een croque monsieur. Beiden waren goed qua smaak en omvang. Bij het diner hadden we mosselen en couscous als hoofdgerecht. De couscous was perfect en de mosselen lekker qua smaak en zeer ruim qua omvang. De frambozentaart en de warme aardbeien waren beiden lekker.
Het goede eten in combinatie met de prettige en attente bediening en natuurlijk het uitzicht vanaf het terras maakt dit restaurant tot een aanrader. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is prima in orde.

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het mooiste terras van Leuven en omstreken, met prachtig zicht op de golf.
Het eten is lekker en een gevarieerde keuken gebaseerd op de seizoenen.
Mosselen van de chef zijn super

13 juni 2018 beoordeeld

We zijn zondagavond voor het eerst hier komen eten.De inrichting is zeer sober en modern maar het uitzicht is "wow"! De rest overtrof mijn verwachtingen.Alle schotels waren zeer lekker, verfijnd en mooi gepresenteerd.Goede kwaliteit en hoeveelheid op je bord.Ook de bediening was heel vriendelijk en professioneel.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Taste 19 bekeken, bekeken ook

Tielt Winge, Vlaams-Brabant
Sint-Joris-Winge, Vlaams-Brabant

Tielt Winge, Vlaams-Brabant
Sint-Joris-Winge, Vlaams-Brabant

In Taste 19 geweest? Deel je ervaringen!