Opslaan

Delft, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 47 beoordelingen

Beoordeeld op 1 maart 2020

Samen met onze drie kinderen van 7,7 en 1 bezochten wij bizar zoo op aanraden van onze airbnb host. We waren positief verrast door de loslopende gordeldieren, de fijne uitleg van medewerkers, de mogelijkheid om dieren vast te houden en te aaien. De kinderen maar ook wij vonden het erg leuk! Aanrader!

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 2 januari 2020 via mobiele applicatie

Met 2 gezinnen met zowel peuters als tieners Zoo Bizar bezocht. Er is voor elk wat wils, erg leuk. De mensen van Zoo Bizar kunnen ook heel goed vertellen over alle dieren, zijn zeer toegankelijk. Je merkt ook dat ze hart voor de dieren hebben, er wordt heel liefdevol met de dieren omgegaan. Al met al een geslaagd bezoek!

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 30 oktober 2019

Zoo Bizar is een kleine dierentuin in het museumdorp Orvelte, dat vooral gericht is op kleinere kinderen. Medewerkers geven regelmatig een educatieve show met enkele van hun dieren, zoals een gordeldier, stinkdieren en met enkele ongevaarlijke slangen, die de kinderen mogen vasthouden. Hoogtepunt van de vertoning is de wurgslang die een dode muis krijgt toegeworpen, waarop het publiek kan zien hoe deze verorberd wordt.
Zoo Bizar ligt midden in het dorp, vlak bij de schaapskooi, die 's-avonds bevolkt wordt door de schaapskudde.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 15 september 2019 via mobiele applicatie

Een mooi beleving met aparte dieren. Leuke tekst en uitleg van een jongen met passie. Wij, 3 zussen, vonden het reuze interessant.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 30 augustus 2019

In het autovrije dorp Orvelte ligt deze kleine bijzondere dierentuin. Samen met mijn 7 jarige neefje hierheen geweest. Hij is gek van dieren, zelf moest ik me na binnenkomst er even overheen zetten dat er boven je, door gaas afgescheiden, allerlei dieren lopen en dat de gordeldieren door de ruimte heen rennen. Deze tante was zelf niet zo goed voorbereid maar wat leuk hoe de eigenaresse vol passie vertelt over de verschillende dieren! De vogelspin, slang, stinkdier, gordeldier en meer kwam voorbij. Alle dieren mogen aangeraakt worden dus echt een belevenis! Echt een aanrader deze dierentuin. Heel klein en overzichtelijk.

Datum van activiteit: augustus 2019