“Eten goed, bediening onacceptabel en smerige sigaren lucht binnen”
Beoordeling van De Rozeboom

De Rozeboom
Geclassificeerd als nr. 2 van 5 Restaurants in Leimuiden
Keukens: Belgisch
6 juni 2021 beoordeeld

Een goede kok in de keuken, maar de bediening van de oudere vrouw (eigenaar?) was slecht en in haar antwoorden kort en chagrijnig. Had er duidelijk geen zin meer in. We voelden ons niet welkom.
Om naar het toilet te gaan moet je door de rook van haar sigaren heen.
Kwam hier voor de 2e en tevens laatste keer.

Datum van bezoek: juni 2021

22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten = 9
Entourage = 7
Bediening door cheffin = 2
De ietwat oudere dame in de bediening vind zichzelf erg leuk. Ofschoon het eten perfect was komen wij niet terug gezien de weinig klantvriendelijke bediening.
Gezien de prijs zijn er betere alternatieve in de buurt.

Datum van bezoek: augustus 2020
6 maart 2020 beoordeeld

gezellig, prima bediening en een zeer goede keuken. Biefstuk was bijzonder goed. mooie locatie en hier kan ik ook nog mijn auto kwijt.

Datum van bezoek: maart 2020
4 oktober 2019 beoordeeld

Gezellig, gemoedelijk en van hoge kwaliteit, lekker, smakelijk en meer dan genoeg. Mooie locatie en we komen terug.

Datum van bezoek: oktober 2019
31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede uitgebreide kaart met voldoende keuze in vis en vlees. Zéér goede kwaliteit, ruime porties en de mogelijkheid om halve porties te bestellen voor de kleine eter. Goed uitgeserveerd en prima, vriendelijke bediening. Een aanrader

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die De Rozeboom bekeken, bekeken ook

Leimuiderbrug, Noord-Holland
Oude Wetering, Zuid-Holland

Leimuiden, Zuid-Holland
Nieuwe Wetering, Zuid-Holland

In De Rozeboom geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.