“Vies en slecht onderhouden”

Kinderboerderij Het Krekeltje
Geclassificeerd als nr. 4 van 4 Restaurants in Eede
Beschrijving: Restaurant De Kreeke is een landelijk gelegen restaurant, bekend om de voortreffelijke kwaliteit van de gerechten, die door onze chef bereid worden. Paling, steaks, scampi's, entrecôte, mosselen en andere vlees- en visspecialiteiten worden in eigen streek geproduceerd en volgens seizoen met een passende garnituur geserveerd. Voortreffelijke kwaliteit en ruime porties, daar houden wij van. De Bourgondische sfeer van bij onze zuiderburen is hier goed te proeven. Ook kinderen zijn bij ons zeer welkome gasten. Speciaal voor hen zijn er 2 binnenspeelruimtes en een buitenspeeltuin voorzien. De allerkleinsten kunnen in het zand, of binnen met het speelgoed spelen. De oudere kinderen kunnen aan de slag met de Xbox 360 of leven zich uit op de 4 grote trampolines. Klimmen en klauteren kunnen ze ook, en dan vanaf boven naar beneden glijden met de glijbaan! U kunt bij ons terecht om gezellig iets te drinken. Dit kan zowel binnen als op ons (deels overdekt) terras buiten.
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

T is echt heel vies slecht onderhoud
Zeer jammer want de kinderen vinden t wel leuk
N glaasje ranja kost €2.20 koffie zeer slecht

Datum van bezoek: augustus 2020

27 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Krekeltje is een goed alternatief voor kinderen als het minder goed weer is. Er is van alles te doen. Bijvoorbeeld het doolhof of een rit met de pony zijn leuke momenten voor de kinderen. We hebben er niet gegeten.

4 september 2019 beoordeeld

Voor de kinderen biedt het Krekeltje fijne activiteiten. Zo kunnen ze er paard rijden, in een speeltuin spelen en bijvoorbeeld ook in doolhoven rondlopen. Het domein is redelijk onderhouden.
Ook een aanrader om er bvb met vriendjes een verjaardagsfeestje te houden.

26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas maak ik me zorgen om de beestjes speeltuin was super leuk klantvriendelijk heid was ver te zoeken. 3 keer gevraagt om water voor de gans hij wou niet in de vieze vijver eindelijk zelf emmer gehaald gevuld met water gans had echt dorst. Paard en de ezels hadden ook geen water diep triest

14 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toffe speeltuin en kinderboerderij.
Lekkere verzorgde snacks en wafels/ pannenkoeken / milkshake
Een aanrader ook bij slecht weer dankzij de binnenspeeltuin.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Kinderboerderij Het Krekeltje bekeken, bekeken ook

In Kinderboerderij Het Krekeltje geweest? Deel je ervaringen!