“Sterkte!!!!”

Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Emblem
Keukens: Belgisch
20 maart 2020 beoordeeld

Lieve Mensen!
Dit nu geen beoordeling, want jullie weten hoe graag en veel te weinig ik bij jullie kom eten. Ik wil jullie middels deze weg (ik heb geen facebookaccount) laten weten dat ik aan jullie denk in deze barre tijden voor zéker de horeca. Heel veel sterkte gewenst!!! Hartelijke groet aan allemaal!!!! Jen van Leeuwen. Landgraaf. Nederland

Datum van bezoek: december 2019

11 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet te evenaren sollekes, heerlijk zachte filet pur. Super vriendelijk personeel ook. Echte aanrader!

Datum van bezoek: november 2019
12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al verscheidene keren gaan eten en altijd topkwaliteit, kortom een aanrader. Naast de kaart zorgt de chef voor uitstekende suggesties.

Datum van bezoek: juli 2019
20 augustus 2019 beoordeeld

Paling staat op de kaart vermeld als specialiteit van het huis. Dit is heel terecht. Zowel de paling zelf als de saus waren smaakvol en bijzonder lekker. Zet daarnaast de bijzonder vriendelijke bediening en het prachtig kader waarin je zit en dan mag je spreken van je klassezaak. Proficiat aan keuken en bediening.

Datum van bezoek: augustus 2019
1 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn op aanraden van vriend hier komen eten met acht personen.Mooie zaak en vriendelijk en jong personeel.Eerst een vissoep genomen,echt heel pittig goed vissoepje.Het was zeer warm en met dit soepje komen er nog pak zweetdruppels bij.Daarna paling in het groen genomen,heel lekker.Een aanrader hoor.
Het is een aanrader en komen hier zeker nog terug.Het was goed druk maar alles is vlot verlopen.
Prima zaak.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die 't Ven bekeken, bekeken ook

Massenhoven, Antwerpen
Lier, Antwerpen

In 't Ven geweest? Deel je ervaringen!