“Gezellig en uitstekende prijs/kwaliteit!”
Beoordeling van De Notelaer

De Notelaer
Geclassificeerd als nr. 3 van 8 Restaurants in Bachte-Maria-Leerne
Keukens: Frans
26 mei 2018 beoordeeld

Een heerlijk menu, met een overheerlijke tong, die perfect gebakken was! De bediening was vlot en vriendelijk, dit vraagt naar meer!

3 maart 2018 beoordeeld

Het restaurant heeft weinig licht. Op het zwarte bord was de tartaar moeilijk te zien. Tussen de twee vleesgerechten werd onze smaak gebroken door de mosselsoep. Onze Spaanse wijn (één van de twee huiswijenen à 19 € op de kaart) had het er moeilijk mee. Het vlees van de holstein had pezen en vet. Schikking van de borden is te herzien. Het dessert aten we niet graag.

20 november 2017 beoordeeld

Heel vriendelijke bediening. Sfeervol restaurant met voldoende ruimte. Mooie menukaart. Lekkere gerechten stijlvol gepresenteerd. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

2 oktober 2017 beoordeeld

gekozen voor het menu 'de notelaer'. keuze uit verschillende klassieke gerechten. 4 gangen. Uiterst verzorgde keuken en supervriendelijke bediening. Lekkere Prosecco vooraf aan hele redelijke prijs. Hele verzorgde inrichting, gezellig. Restaurant zonder liflafjes maar heel degelijk.

11 juni 2017 beoordeeld

Tijdens een teamactiviteit met Vespa's waren we daar over de middag met een grote groep. Niettegenstaande was het lekker en op niveau. Zeker tof in de omgeving en zeer vriendelijke bediening !

Reizigers die De Notelaer bekeken, bekeken ook

Deinze, Oost-Vlaanderen

Deinze, Oost-Vlaanderen

In De Notelaer geweest? Deel je ervaringen!