“uitstekende prijs/kwaliteit”

De Notelaer
Geclassificeerd als nr. 3 van 8 Restaurants in Bachte-Maria-Leerne
Keukens: Frans
2 oktober 2017 beoordeeld

gekozen voor het menu 'de notelaer'. keuze uit verschillende klassieke gerechten. 4 gangen. Uiterst verzorgde keuken en supervriendelijke bediening. Lekkere Prosecco vooraf aan hele redelijke prijs. Hele verzorgde inrichting, gezellig. Restaurant zonder liflafjes maar heel degelijk.

Datum van bezoek: oktober 2017

11 juni 2017 beoordeeld

Tijdens een teamactiviteit met Vespa's waren we daar over de middag met een grote groep. Niettegenstaande was het lekker en op niveau. Zeker tof in de omgeving en zeer vriendelijke bediening !

Datum van bezoek: juni 2017
11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel verrassend kader, mooi uitzicht.
Kleine kaart maar echt heel lekker. De lunchmenu was heerlijk, prijs/kwaliteit top!

Datum van bezoek: juni 2017
4 april 2017 beoordeeld

Bij toeval dit restaurant uitgekozen en het beviel ons opperbest! Vriendelijke ontvangst en vlotte service. Smakelijk, bijna verfijnde maaltijd in de voor ons juiste hoeveelheid. Een smaakvol ingericht en rustig interieur. Als we in de buurt zijn komen we zeker nog eens langs !

Datum van bezoek: april 2017
2 maart 2017 beoordeeld

vlotte bediening van vriendelijk personeel, gezellig ingericht, andere tafels zijn niet storend, eten mag meer gekruid zijn

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die De Notelaer bekeken, bekeken ook

Deinze, Oost-Vlaanderen

Sint-Martens-Latem, Oost-Vlaanderen
Deinze, Oost-Vlaanderen

In De Notelaer geweest? Deel je ervaringen!