“Onvriendelijk personeel”

Eetcafe de Kombuis
Geclassificeerd als nr. 4 van 10 Restaurants in Oudeschild
Keukens: Nederlands
25 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zonnige dag rond het middaguur en het terras zat vol. Wij wachtten met onze kinderen bij de ingang tot er iemand zou komen om ons te woord te staan. We wilden graag buiten of binnen koffie drinken en lunchen. Het personeel op het terras (3x) gunde ons geen blik waardig ondanks dat ze moeten hebben gezien dat we er stonden. We wilden graag weten of er binnen misschien plek was en wat de wachttijden waren, of er al tafels aan het afrekenen waren oid. Na een minuut of tien niemand te spreken te hebben gekregen, riep ik naar de oudste van de 3 of er binnen misschien nog plek was. Daarop keek hij me kwaad aan en schudde van niet. Toen zijn we weggegaan.

Onbegrijpelijk dat er zo wordt omgegaan met (aspirant)gasten. Een korte mededeling dat je momenteel vol zit en dat het misschien wel [x periode] kan duren had een wereld van verschil gemaakt. Al met al een heel botte uitstraling, de Nederlandse horeca onwaardig.

Datum van bezoek: september 2020

4 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een zeehondentocht per boot, beland bij de Kombuis. Terras was vol, maar bediening vlot en vriendelijk. Cappuccino en kroket op brood beide heerlijk. Maatregelen omtrend Corona worden goed in acht genomen. Fijne plek om even te vertoeven.

Datum van bezoek: september 2020
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed eten!
Eetcafe de Kombuis heeft een goede, niet al te grote menukaart. Het eten is erg goed. Het is daar wel erg druk en je kan er niet reserveren. Tip als je met kleine kinderen gaat, 1 kindermenu is voldoende en dan een snack erbij. Je krijgt namelijk ontzettend veel patat erbij. Dat is per kind veel te veel.

Datum van bezoek: augustus 2020
31 juli 2020 beoordeeld

Horkerige tent. Als de keuken dicht is, is het te veel moeite een gast daarover te informeren. Sterker nog, de gast krijgt de wind van voren. Beleefd wachtend intussen wel al vernomen hoe hoog de rekening elders op het terras was. We kregen als uitsmijter toegesnauwd dat je, als je zoveel gasten hebt, je onmogelijk kunt weten wie je nog niet hebt bediend. We waren aan een niet afgeruimd tafeltje gaan zitten, immers. Horeca onwaardig. Waarschijnlijk beter ze een tijdje de rust van geen klandizie te gunnen.

Datum van bezoek: juli 2020
21 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Kopje koffie en een frisje niets mis mee.
Maar gebak komt uit de vriezer !

Leuke locatie van alles te zien in de omgeving.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Eetcafe de Kombuis bekeken, bekeken ook

In Eetcafe de Kombuis geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.