“Uitstekende service en lekkere sandwiches”
Beoordeling van Which Wich

Which Wich
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 107 van 183 Restaurants in Des Plaines
26 maart 2020 beoordeeld

Dit restaurant tegenover het Edward hotel maakt lekkere, maar best wel prijzige sandwiches. Normaal opent dit restaurant om 9.00 uur, maar op de dag voor ons vertrek ging ik langs om het menu te bekijken en te zien hoe laat ze open zouden zijn. Toen ik aangaf dat ik de volgende dag om 7.00 uur met de bus zou vertrekken en graag een kwartier daarvoor 2 sandwiches wilde bestellen, verzekerde mij de jonge man die hier werkte dat hij de volgende morgen om 6.45 uur er zou zijn, wat ook het geval was. Is dat geen SERVICE. SUPER. Een dikke tip waard.

Datum van bezoek: maart 2020
15 september 2019 beoordeeld

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Which Wich bekeken, bekeken ook

In Which Wich geweest? Deel je ervaringen!