“Lekker vriendelijk”
Beoordeling van Restaurant River S

Restaurant River S
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Besseges
20 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, behulpzaam hondje was welkom. Uitleg gekregen bij de gerechten die ze maakten. Vegetarische optie aangeboden gekregen

Datum van bezoek: augustus 2021

8 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut het beste restaurant in deze regio! Naast heerlijke gerechten zijn de vriendelijke eigenaren bijzonder gastvrij en meedenkend, en hebben zij oog voor detail. In tegenstelling tot andere ervaringen die wij hadden, wordt hier heel zorgvuldig omgegaan met de covid-19 regels. Echt een aanrader!
Frank en Wilma du Pon-Hoolhorst

Datum van bezoek: september 2020
2 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben verrassend lekker gegeten bij river s. Kleine kaart met voor ieder wat wils en zeer sympathieke gastheren. Bij het afrekenen bleek dit de laatste avond op deze plek te zijn. Een ander jaar gaan we zeker terug naar het nieuwe adres!

Datum van bezoek: september 2020
22 augustus 2020 beoordeeld

Een fijn restaurant met een hele goede keuken en super gezellige bediening. Kleine maar goede kaart, burgers, vis en vlees gerechten. Alles met heel veel aandacht gemaakt en geserveerd. We zijn twee keer geweest en echt heel goed gegeten!

Datum van bezoek: augustus 2020
22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Kortweg gezegd een geweldig restaurant. Tot twee keer toe heerlijk gegeten. Het eten is super vers en prachtig bereid. Zeker een aanrader, super locatie. Mischien nog wel het leukste, de bediening ze zijn super vriendelijk en enorm meedenkt. Wij hadden een vegetariër met ons op reis en werd in tegenstelling tot andere restaurants in de omgeving geweldig verzorgt. Concludeerd een geweldige avond gehad met heerlijk gegeten.

Datum van bezoek: augustus 2020

In Restaurant River S geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.