Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (359)
Beoordelingen filteren
359 resultaten
Waardering van reizigers
201
77
47
20
14
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
201
77
47
20
14
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 359 beoordelingen
Beoordeeld op 26 augustus 2020

- Op de eerste dag werd pas na contact met de receptie de kamer schoongemaakt. Echter, de prullenbak, verse koffiekoppen en aanvullen thee werd vergeten. De andere dagen werd de kamer wel gereinigd maar geen nieuwe theebuiltjes meer gezien.
- Niettegenstaande er voldoende personeel in de ontbijtruime is, moest zeer lang (15 minuten) gewacht worden op de koffie. We moesten het een paar keer vragen. Dit werd telkens vergeten, het was ook zo bij andere tafels..
- Slechts 1 baliemedewerkster bij de check-out, terwijl er toch precies geweten is hoeveel mensen op een bepaalde dag zullen uitchecken. Gevolg, lange wachtrij. De rekening klopte niet (ook bij onze voorganger was het zo) maar moesten toch betalen. Ik kon de bevestigingsmail met juiste bedrag tonen. We hebben ondertussen al een mail gekregen dat er een terugstorting zal gebeuren..

Datum van verblijf: augustus 2020
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Bedank petraB545RO
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Diane Hue, Marketing van Hyatt Regency Chantilly, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2020
Google-vertaling

Dear petraB545RO,

Thank you very much for your recent stay among us at Hyatt Regency Chantilly and for taking the time to review your experience online.
We are very happy to read that you enjoyed our comfortable rooms and our picturesque location and we are also very sorry to hear that the cleanliness of your room as well as our organisation during your stay prevented you from spending a fantastic weekend here with us. Please be assured that your feedback will be shared with our management team.
We would like to sincerely apologise about these inconveniences and we hope that they will not affect the trust you have shown towards Hyatt Regency Chantilly.
We really wish to have the opportunity to welcome you back soon among us to provide you a better stay.

Warm regards,
Stephanie Raoul - Guest Relation

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 november 2019

Fantastisch verblijf gehad. Met een uitermate goede service. Echt keurig. Kamer was prachtig en uitgerust met alle mogelijke zaken. Het ontbrak aan niets. Het diner bij Nord was subliem. Echt ouderwets oog voor service voor de gasten.

Datum van verblijf: november 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
1  Bedank estherstaalduinen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Laura_Maman, Responsable réception van Hyatt Regency Chantilly, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2019
Google-vertaling

Dear all,
We would like to thank you for taking the time to leave us your feedback. We are glade to know that you have appreciated your stay among us. Please be assured that we will share it with our team. We hope to welcome you back very soon.
Best regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 juli 2019

Ongelooflijk mooi gerestaureerde kamers in Blanchisserie en een nieuwe modern complexen op een uitgestrekt domein. Prachtig zwembad met alle faciliteiten. Uiterst geschikt voor seminaries met klasse. Restaurant Nord is zeker een Michelin ster waar.

Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Bedank tikki2015
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Laura_MamanFOM, Responsable réception van Hyatt Regency Chantilly, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2019
Google-vertaling

Dear tikki2015,

Thank you for your recent stay among us at the Hyatt Regency Chantilly and for sharing your experience.

We are delighted to read that you enjoyed our recently-opened hotel as well as the swimming pool and that you keep great memories of our restaurant Le Nord.

Please be assured that your feedback will be shared with our entire team.

We sincerely hope to welcome you back soon, and to have the opportunity to please you again.

Warm regards,

Stéphanie Raoul - Guest Relation

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 mei 2019

Zeer aangenaam hotel,bijzonder persoonlijke en vriendelijke service,kwalieitin alles maar vooral een top prijs/kwaliteit verhouding.
Originele restaurant benadering zowel voor diner als ontbijt met aandacht voor versheid van de produkten

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Bedank WALTER H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Laura_Maman, Front Office Manager van Hyatt Regency Chantilly, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2019
Google-vertaling

Dear Mr Walter,

Thank you for your recent stay among us at the Hyatt Regency Chantilly and for taking the time to give us your opinion.
We are delighted to read that you enjoyed your stay among us.
Please be assured that all your feedback concerning the quality of our hotel, service and restaurants will be shared with our teams.
We sincerely hope to welcome you back soon, and to have the opportunity to please you again.

Have a lovely day,



Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 4 januari 2020

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Laura_MamanFOM, Responsable réception van Hyatt Regency Chantilly, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken