Beoordeeld op 11 maart 2020 via mobiele applicatie

Dit is voor ons het tweede Riu-hotel op Kaapverdië. We zaten in het adults only deel. Eigen zwembad daar. Wel handdoekje leggen vanaf 07.00u 's morgens. Maar we wilden toch ook wat schaduw, dus ga je er vanzelf aan meedoen. Bij het grote zwembad was overigens wel meer plek. Kamer was prima. Niet superluxe, maar alles was aanwezig. Fijne douche. Minibar werd vreemd bijgevuld: we kregen 5 grote flessen water en geen nieuwe flesjes cola of fanta. Beklag gedaan. Daarna netjes opgelost. In de omgeving is niets. Dit hotel is een dorp op zichzelf. Buffetten zijn prima en gevarieerd. De restaurants die je moet reserveren, zijn ook een aanrader. Boa Vista is een heerlijke bestemming voor een week niets doen. We komen zeker terug. Wellicht wel in een ander hotel.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 2 maart 2020 via mobiele applicatie

Voor het eerst op Kaapverdië, voor de 4e keer in een RIU resort. RIU is prima, maar het word hoog tijd dat ze de kamers eens gaan moderniseren. Ondanks de verouderde toestand waren de kamers vrij netjes. RIU Touareg is gewoon een minidorp, meteen ook het enige dorp in de verre omgeving. Het resort is netjes, personeel hier is uiterst vriendelijk. De massa die hoort er helaas bij, maar gelukkig hadden we Adult Only geboekt. Dit is echt een aanrader!Toch nog een beetje rust in de drukte. De buffetten waren goed, voldoende variatie en alles goed warm maar ook daar gigantisch druk. Gelukkig kan je 4x een restaurant boeken en dat is zeker aan te raden. Vooral Kulinaruim is een aanrader, het eten daar was erg lekker. Dr zwembaden zijn prima, grote nadeel is het handdoekje leggen. Bloedirritant en de helft komt pas na de middag eens opdagen. Het strand is gigantisch, lekker rustig ook. De zee is niet aan te raden, er hangt ook een ride vlag uit. Enige wat we daar missen is een beachbar...
Excursies genoeg, maar als je er eentje gedaan hebt heb je alles wel gezien. De Postcard Tour was leuk, de rest een aanfluiting. Voor een weekje bijtanken is dit een prima plek. Maar 5 sterren, no way.

Beoordeeld op 2 maart 2020 via mobiele applicatie

Verouderd en zwaar aan renovatie toe. Mega. Massafabriek hotel, handdoekjes leggen, hele dag entertainmentgeschreeuw en muziek bij de pool. Het avondeten is zeer vet en massaal. Heb mijn twijfels over de hygiene met die plastic bekers en opscheplepels die iedereen gebruikt. Het water stinkt naar chloor.
De kamers zijn zeer verouderd, kapotte wasbak, douchen achter een gordijntje, je kledingkast is een kralengordijn, de airco maakt herrie en werkt snachts nauwelijks.
Echt zooo slecht dit allemaal. Personeel is wel van goede wil maar er is nul leiding. Nooooit meer!

Beoordeeld op 29 februari 2020 via mobiele applicatie

Wat een prachtig hotel eten prima. Voor ieder wat wils en nog veel meer animatie super top kamers top zeker verder aan te bevelen . Komen zeker terug alles top . Mensen super vriendelijk , je word overal goed geholpen . Zee is niet geschikt voor de kids. Zwembad heel groot. Ik heb echt niks negatiefs te vertellen

Beoordeeld op 27 februari 2020 via mobiele applicatie

Ik geniet nu helaas van mijn laaste dagje in dit hotel maar wat heb ik van deze vakantie genoten
Heel groot complex met zeer ruime kamers , het eten was ruim voldoende keuse en et personeel van receptie tot schoonmaak gewoon geweldig
Ik zo ik zeer zeker terug komen voor een korte vacantie