Beoordeeld op 28 juli 2019

Recent hier verbleven voor 1 nacht via arrangement weekendesk. Het hotel is vrij rustig gelegen met langs de achterzijde een kabbelend riviertje
Omwille astma echtgenote had ik een kamer gevraagd zonder vasttapijt en deze ook gekregen.De kamer op zich was ruim met een groot bed, maar de badkamer is echt niet meer van deze tijd, piepklein en DRINGEND aan renovatie toe. Het inbegrepen 3 gangen diner (meerkeuze) was echt een voltreffer....alle gerechten waren superlekker.
Het personeel, van receptioniste tot barman, tot zaalpersoneel is heel vriendelijk en doet de job met hart en ziel.
Voor het superlekker eten komen wij hier graag terug, maar dan hopelijk wel in een betere kamer. Ik mocht ook de comfortkamers bekijken welke nieuw zijn en prachtig ingericht met grote inloop douche. Uiteraard hangt hier een prijskaartje aan vast.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 26 juli 2019

Het hotel is mooi gelegen in het bos pal aan een bergstroompje (heerlijk verkoelend) en aan de rand van het plaatsje Vresse.
We hadden gekozen voor een Comfortkamer en kregen de grootste en mooiste kamer van het hotel. De bedden waren goed en de badkamer voorzien van een grote douche, Wc en dubbele wastafel. Alles zag er netjes en schoon uit.
We waren hier tijdens de laatste hittegolf maar de kamer bleef aangenaam koel. We 's ochtends de gordijnen aan de zonzijde dichthouden dan blijft het redelijk koel.
Het ontbijt is standaard maar goed verzorgd en het restaurant is klasse. Prima eten, goed geserveerd en een goede portie vlees! En het personeel doet alles om je goed te helpen. Mijn vrouw heeft een peperallergie en dat is best lastig, maar hier was het voor de kok geen probleem, werd uitstekend geregeld. We met hulp van een Nederlands sprekend lid van de staf. De dames die bedienen spreken helaas alleen Frans.
Er is ook een bar met ruime drankkeuze en je krijgt altijd iets te knabbelen bij je drankje (kaas, olijven en/of nootjes). Benden bij het water is een mooi terras waar het aangenaam toeven was ondanks de grote hitte. Dit dankzij de verkoelende werking van de bergrivier!

Kamertip: vraag om een comfortkamer. Iets duurder maar veel ruimer en beter gelegen. Beste kamer is nr 39!
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 4 juli 2019 via mobiele applicatie

Een heerlijke afsluiting van de basisschooltijd van onze kids gehad!
Heerlijk in de bungalow achter het Hotel heerlijk genieten. Warm wknd en heerlijk koel in de bungalow!
Heerlijke plaats in de Ardennen met heerlijk eten!

Beoordeeld op 29 juni 2019 via mobiele applicatie

Wij komen hier al vele jaren met langere tussenpauzes. Eerst met de kinderen en nu die groter zijn samen als echtpaar. Al met al 20 jaar ‘ervaring’ wat dat betreft. Elk jaar maken ze weer een paar stapjes omhoog qua aankleding en service met uitzondering van wat misslagen een aantal jaren geleden. Kamers worden steeds verder ‘opgepimpt’ (in de goede betekenis), eten eveneens. Het meer spartaanse van vroeger was toen leuk, de wat nettere aankleding van nu is echter ook plezierig. Leuke/goede managers ook. Wij vinden het een eerlijk hotel: geen Hilton maar ook geen budget zonder comfort maar een goede plek voor mensen die een prettige uitvalsbasis voor ontdekkingsreizen in de Ardennen willen maken. De ligging is ideaal.

Beoordeeld op 5 juni 2019 via mobiele applicatie

Mooi en proper hotel. Vriendelijk personeel. Lekker eten. Mooie omgeving. Zowel hotelkamers als bungalows ter beschikking. The bereiken 9 via nmbs Graide. Ofwel met taxi vresse of ophaling door hotelVele mooie wandelingen. Naast La Forêt, un des plus beaux villages de Wallonië.