“Einde van de dagtrip afsluiten”
Beoordeling van Chez Maria

Chez Maria
Geclassificeerd als nr. 8 van 13 Restaurants in Vresse-sur-Semois
4 weken geleden beoordeeld

Wij kennen " Chez Maria " al sinds 1988, Meerdere jaren verbleven wij in Bohan tijdens de zomervakantie en gingen regelmatig eten bij Maria. Sinds 2005 zijn wij er niet maar geweest, en dit jaar deden we een dagtrip naar daar. We bezochten uiteraard Maria, en het aanbod wad nog steeds herzelfde als toen... lekker, eenvoudig en goedkoop. het interieur en terras waren bijzonder goed opgeknapt. Alleen, de " steak" mag wel iets groter zijn. De rest, pizza, scami en vooral de frietjes waren heerlijk.

Datum van bezoek: augustus 2021

1 november 2019 beoordeeld

Gezellig restaurantje. Eten was dik in orde. De lamsbrochette was zeer lekker en voldoende groot, met saus naar keuze en goed gebakken frietjes. Van de Italiaanse keuken niets slecht over te zeggen. De lasagne en de pizza waren heel goed. Vriendelijke en vlotte bediening. Wij gaan zeker terug wanneer we op de streek zijn.

Datum van bezoek: oktober 2019
25 september 2019 beoordeeld

We zijn hier geweest met kleine honger,flammenkuchen was lekker,alsook de Ardeense schotel,lieve mensen

Datum van bezoek: september 2019
21 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na lange dag motorrijden smaakt het eten al snel goed en dat deed het hier ook. Bediening is snel en pizza, friet en flensjes lekker. Enigste minpuntje is de cappuccino, bij een pizzeria verwacht je toch geen slagroom op je koffie maar echte cappuccino

Datum van bezoek: juni 2019
4 september 2018 beoordeeld

Gingen er eten daar we er niet zo ver vandaan logeerden,de bediening is vriendelijk en het eten lekker,wel grote porties,alé voor mij toch,grote eters komen hier wel aan hun trekken,voor herhaling vatbaar zou ik zeggen

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Chez Maria bekeken, bekeken ook

Bohan sur Semois, Namur Province

In Chez Maria geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.