TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 4 juni 2019

De kamer die we hadden was niet best geïsoleerd zodat we alles van de bovenburen hoorden. De gewone drie-gangenmenu was net iets te eenvoudig ( en het verschil was te groot met het eten dat we eerder proefden op een gastronomisch arrangement vroeger in hetzelfde hotel ) 8€ voor een fles Spa vind ik vrij veel temeer als je deze besteld bij een fles wijn van toch zo een 30,-€. Bij de afrekening verschiet je dan toch wel even van de afrekening.

Kamertip: Vraag bij de boeking een rustige kamer. De kamers boven het restaurant en uitkijkend op de tuin, zijn rustiger.
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 9 september 2018

Gereserveerd voor een weekend verblijf.
Eerste ontgoocheling was de weigering om ons nog te bedienen in het restaurant om 13u15, dit op een zaterdagmiddag.
Wij waren iets laten omdat de weg ernaartoe versperd was en wij helemaal via Poupehan dienden om te rijden.
Vervolgens onze kamer in gebruik genomen in een bijgebouw aan de overkant van de straat, met vrij veel lawaai van voorbijrijdend verkeer.
De kamer oogde zeer mooi en netjes zolang je niet echt in de hoekjes keek.
Schimmelvorming in de randen van de douche zijn naar mijn bescheiden mening te wijten aan onvoldoende poetsbeurten net zoals de vochtproblemen onder de vloer te wijten zijn aan onvoldoende aandacht.
Idem voor de lege batterijen van de afstandsbedieningen, zeer leuke domotica zolang alles werkt natuurlijk.
Het avondmaal daarentegen was lekker en verzorgd, niets op aan te merken.
Ontbijtbuffet was eveneens zeer verzorgd, meer dan voldoende en met kwaliteitsvolle producten wat onze eerste ontgoocheling dan weer goed maakte.
Kortom het is een mooie zaak maar er is nog werk aan de winkel om het een echt aanbevelingswaardig adres te noemen.

Datum van verblijf: september 2018
Dimitri E, Propriétaire van Le Charme de la Semois, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2018

Monsieur,

Nous sommes désolés mais nous ne faisons pas non-stop en cuisine, nous nous réservons aussi le droit de clôturer notre service plus tôt suivant les réservations. Aviez- vous réservé une table?
En ce qui concerne la chambre nous prenons note de vos remarques...
Pour le reste je pense que nous vous avons accueilli du mieux que nous pouvions

Bien à vous,Jane

Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

Met vrienden overnacht tijdens zonnig weekend. Aanrader. Gezellig hotel, nette kamers, vriendelijk personeel. Mooi zwembad met gezellig poolhouse waar je zelf je drankjes kunt nemen. Mooie omgeving langs de Semois. Restaurant was volzet, zeker reserveren op voorhand dus.

Datum van verblijf: juli 2018
Dimitri E, Responsable réception van Le Charme de la Semois, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2018

Bedankt voor jullie lief bericht

Beoordeeld op 8 juni 2018

als ouder koppel hadden we een top weekend(3 overnachtingen) in dit prachtig gelegen hotel aan de Semois
vriendelijk onthaal,met goede uitleg wat en hoe,mooie kamer met groot terras (kamer 46),lekker en uitgebreid ontbijt en s'avonds ruime keuze a la carte
zeer vriendelijk personeel (onthaal,bediening,kuisploeg..)mooi aangelegde tuin en zwembad met prachtig uitzicht,lekker vertoeven op het terras met een oude orval
ondanks de rit van ca 450km (heen en terug) komen we hier zeer zeker terug

Kamertip: kamer met terras
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 23 april 2018

ons verblijf in het hotel was heel geslaagd, 4 nachten in half pension
we logeerden in kamer 63, een mooie moderne kamer (klein minpuntje, we moesten iedere keer de straat oversteken)
het avondeten was iedere keer tiptop en heel lekker
personeel was ook heel vriendelijk en gedienstig
dus zeker een adresje om terug te gaan

Datum van verblijf: april 2018