Beoordeeld op 22 oktober 2018 via mobiele applicatie

Al vaker geweest met onze eigen caravan. Top plekje om te verblijven met zeer veel entertainment zowel op als buiten de camping. Sanitair super. Dit keer in een stacaravan. Warm welkom met heel handig welkomstpakket. Heerlijk gegeten in het restaurant. Top weekend

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 21 oktober 2018 via mobiele applicatie

De afgelopen 4 dagen hier verbleven met de camper. Fijne plaatsen, niet alle campers bij elkaar maar tussen de gewone caravans en huisjes in. Vriendelijk personeel, leuke bar en restaurant. Zeker een plek om terug te keren.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 3 oktober 2018

Een bijzonder mooi opgezette ruime camping. Ruime plekken en mooie ruime stacaravans. We verbleven in een stacaravan voor rolstoelgebruikers. Deze was ruim genoeg voor een electr. rolstoel met kleine draaicircel. Alles aanwezig in het huisje. Goede service bij receptie en lekker restaurant

Beoordeeld op 30 september 2018

De camping is mooi gelegen, heeft zeer goede faciliteiten, een leuk riviertje om te spelen. Wij huurden een lodgetent, die is redelijk ruim en de inventaris is goed. Erg leuk dat je een welkomstpakketje krijgt met o.m. wat wijn! In september wordt de tent al gauw fris 's avonds, kacheltje huren kan, maar vraag even om instructies (zonder konden we ‘m de eerste nacht niet gebruiken). Sanitair op camping is geweldig. Badkamer in tent is wel erg klein, erg onhandig om je spul er kwijt te kunnen, een wc-bril zou al veel helpen. De horeca is relatief prijzig, het restaurant biedt wel goede kwaliteit.
Verwacht qua meubilair niet meer dan basic plastic meubilair, denk 'witte stoel', dat mag van ons nog iets charmanter.
Hoewel we dachten een rustig jaargetij te hebben gekozen, begon het met gezelschap van 200+ fietser en die werden afgelost door even zo drukke schoolgroepen, vooral ‘s avonds een beetje onrustig, maar een beetje kampeerder neemt dat voor lief, het was ook goed te doen.
De WiFi is zeer wisselend, sowieso maar op 1 apparaat tegelijk (of betaald).
1 aspect was exceptioneel goed; het animatie programma bood ook half september nog volop vertier voor onze dochter en ook al was ze vaak de enige deelnemer de dames van het team deden hun uiterste best om het haar naar de zin te maken, ze kwamen op onze vertrekdag zelfs nog even afscheid nemen, echt heel lief. Een enorm compliment voor hen!

Beoordeeld op 24 september 2018

In de Belgische Ardennen kwamen wij met de camper stil te staan en werden vervolgens naar deze camping gebracht. We werden daar fantastisch opgevangen en zijn daar vier dagen geweest, alvorens wij weer terug konden keren naar Nederland. Gedurende ons verblijf op de camping werden wij met goede raad en daad terzijde gestaan en werd ons verblijf zo aangenaam mogelijk gemaakt. Daar wij niet meer konden beschikken over de camper werd er voor ons een prachtig onderkomen geregeld, zodat wij toch nog een vakantiegevoel kregen. Wij zijn al het personeel van de camping bijzonder dankbaar !!