Travelocity
Priceline
Agoda.com
Beoordeeld op 30 augustus 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2020
Hotel Torre de Galizano, Atención al cliente/recepción van Hotel Palacio Torre de Galizano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2020

Beoordeeld op 25 augustus 2020

Beoordeeld op 17 augustus 2020 via mobiele applicatie

Beoordeeld op 9 augustus 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2020
Hotel Torre de Galizano, Atención al cliente/recepción van Hotel Palacio Torre de Galizano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2020

Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie