eDreams
Orbitz.com
StayForLong
Beoordeeld op 9 augustus 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2020
Hotel Torre de Galizano, Atención al cliente/recepción van Hotel Palacio Torre de Galizano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2020

Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 26 juli 2020

Kamertip: creo que las del 1º piso con balcón al parking
Datum van verblijf: juli 2020
Hotel Torre de Galizano, Atención al cliente/recepción van Hotel Palacio Torre de Galizano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2020

Beoordeeld op 23 juli 2020 via mobiele applicatie

Beoordeeld op 21 juli 2020 via mobiele applicatie