Opslaan

Beoordeeld op 16 maart 2019
PaulDamn
België
Super ervaring

Zeer leuke escape room! Bij heel aangename mensen. De kamer heeft een pittige moeilijkheidsgraad ... meer lezen

Beoordeeld op 25 januari 2018
Bruynseels B
Herenthout, Antwerpen, Belgium
Lees alle 14 beoordelingen

Beoordeeld op 16 maart 2019

Erg leuke ervaring! We werden aangenaam ontvangen. Het verhaal zal prima in elkaar. De locatie is mooi aangekleed. Zonde dat we het net niet gehaald hebben...

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 25 januari 2018

Zeer leuke escape room! Bij heel aangename mensen.
De kamer heeft een pittige moeilijkheidsgraad, maar is zeker niet onoverkomelijk.
Tof voor jong en oud

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 30 december 2017 via mobiele applicatie

Ondertussen al weer even geleden maar we vonden deze escaperoom super! Het was onze eerste keer en zijn sindsdien nog verschillende andere escaperooms gaan spelen. We kregen door huisnummer 20, de kriebels te pakken! :D

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 26 november 2017

Huisnummer 20 was onze eerste escape room ooit. Het verhaal zit fijn in elkaar en de puzzels zijn afwisselend en uitdagend. We hebben hierna nog heel wat kamers gedaan maar deze blijft toch 1 van de betere in België

Datum van activiteit: januari 2017
Beoordeeld op 16 november 2017

Twee keer een escape room bezocht. Deze keer met drie vriendinnen. Wat hebben we ons geweldig goed geamuseerd! Een toffe, spannende en verrassende escape room die echt wel een bezoek waard is!! Wij waren met vier waardoor we 20 euro per persoon moesten betalen, niet echt goedkoop, maar deze excape room is zijn geld wel waard!!

Datum van activiteit: november 2017