“Super ervaring”
Beoordeling van Huisnummer 20

Huisnummer 20
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 dingen om te doen in Beerse
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Ga de uitdaging aan en laat je opsluiten in de unieke real-life escape room van Huisnummer 20! Zoals het klokje in dit huis tikt, zo spannend tikt het nergens! Je werkt samen in een team van 3 tot 8 personen. Doorgrond de hints, kraak de codes, maar vooral, amuseer je rot op je weg naar buiten!
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Trappen / lift, Parkeergelegenheid kinderwagens, Toiletten, Kluisjes / opslag
25 januari 2018 beoordeeld

Zeer leuke escape room! Bij heel aangename mensen.
De kamer heeft een pittige moeilijkheidsgraad, maar is zeker niet onoverkomelijk.
Tof voor jong en oud

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondertussen al weer even geleden maar we vonden deze escaperoom super! Het was onze eerste keer en zijn sindsdien nog verschillende andere escaperooms gaan spelen. We kregen door huisnummer 20, de kriebels te pakken! :D

26 november 2017 beoordeeld

Huisnummer 20 was onze eerste escape room ooit. Het verhaal zit fijn in elkaar en de puzzels zijn afwisselend en uitdagend. We hebben hierna nog heel wat kamers gedaan maar deze blijft toch 1 van de betere in België

16 november 2017 beoordeeld

Twee keer een escape room bezocht. Deze keer met drie vriendinnen. Wat hebben we ons geweldig goed geamuseerd! Een toffe, spannende en verrassende escape room die echt wel een bezoek waard is!! Wij waren met vier waardoor we 20 euro per persoon moesten betalen, niet echt goedkoop, maar deze excape room is zijn geld wel waard!!

Bekijk meer beoordelingen
24 juli 2017 beoordeeld

Dit was een jaartje geleden onze eerste escape room, maar er zijn er ondertussen al veel gevolgd :-)
Het blijft trouwens een van mijn top favorieten!!

Heel vriendelijke mensen, het thema van de kamer, het verhaal en de aankleding kloppen helemaal en er zitten enkele leuke verrassingen in.

Ideaal als groep van 4 mensen, je moet samenwerken maar hebt op andere momenten zeker allemaal iets te doen of te onderzoeken.

Aanrader!!

Reizigers die Huisnummer 20 bekeken, bekeken ook

In Huisnummer 20 geweest? Deel je ervaringen!