“Heel erg leuke escaperoom”
Beoordeling van Huisnummer 20

Huisnummer 20
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 dingen om te doen in Beerse
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Ga de uitdaging aan en laat je opsluiten in de unieke real-life escape room van Huisnummer 20! Zoals het klokje in dit huis tikt, zo spannend tikt het nergens! Je werkt samen in een team van 3 tot 8 personen. Doorgrond de hints, kraak de codes, maar vooral, amuseer je rot op je weg naar buiten!
Nuttige informatie: Parkeergelegenheid kinderwagens, Toiletten, Trappen / lift, Activiteiten voor oudere kinderen, Kluisjes / opslag
30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondertussen al weer even geleden maar we vonden deze escaperoom super! Het was onze eerste keer en zijn sindsdien nog verschillende andere escaperooms gaan spelen. We kregen door huisnummer 20, de kriebels te pakken! :D

26 november 2017 beoordeeld

Huisnummer 20 was onze eerste escape room ooit. Het verhaal zit fijn in elkaar en de puzzels zijn afwisselend en uitdagend. We hebben hierna nog heel wat kamers gedaan maar deze blijft toch 1 van de betere in België

16 november 2017 beoordeeld

Twee keer een escape room bezocht. Deze keer met drie vriendinnen. Wat hebben we ons geweldig goed geamuseerd! Een toffe, spannende en verrassende escape room die echt wel een bezoek waard is!! Wij waren met vier waardoor we 20 euro per persoon moesten betalen, niet echt goedkoop, maar deze excape room is zijn geld wel waard!!

24 juli 2017 beoordeeld

Dit was een jaartje geleden onze eerste escape room, maar er zijn er ondertussen al veel gevolgd :-)
Het blijft trouwens een van mijn top favorieten!!

Heel vriendelijke mensen, het thema van de kamer, het verhaal en de aankleding kloppen helemaal en er zitten enkele leuke verrassingen in.

Ideaal als groep van 4 mensen, je moet samenwerken maar hebt op andere momenten zeker allemaal iets te doen of te onderzoeken.

Aanrader!!

Bekijk meer beoordelingen
18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke eerste kennismaking met een escape-room!
Je hebt mij helemaal overtuigd met dit spel/avontuur.
Denkspelletjes en zoekpuzzels met aanwijzigingen zegt me totaal niks...
Maar als dit in groep gebeurd doet iedereen wel wat. En dat was heeeel wat
Vond het super om vanalles te gaan zoeken, op te lossen en samenwerken in team.
Ga over de ruimte niks verklappen maar het is zeker de moeite waard!
Zeker met de enthousiasten eigenaars waarvan de man goede uitleg gaf en alles helemaal mee op ging in't verhaal!
Super gedaan!

Silke Beerends

Reizigers die Huisnummer 20 bekeken, bekeken ook

In Huisnummer 20 geweest? Deel je ervaringen!