Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke escape!

Met een groepje vrienden afgesproken om te 'escapen'. Vriendelijke ontvangst, huiselijke sfeer. Na ... meer lezen

Beoordeeld op 18 mei 2019
emeryfrijters
Zoersel, België
Echt de moeite!

Erg leuke ervaring! We werden aangenaam ontvangen. Het verhaal zal prima in elkaar. De locatie is ... meer lezen

Beoordeeld op 16 maart 2019
PaulDamn
België
Lees alle 14 beoordelingen

Beoordeeld op 26 november 2017

Huisnummer 20 was onze eerste escape room ooit. Het verhaal zit fijn in elkaar en de puzzels zijn afwisselend en uitdagend. We hebben hierna nog heel wat kamers gedaan maar deze blijft toch 1 van de betere in België

Datum van activiteit: januari 2017
Beoordeeld op 16 november 2017

Twee keer een escape room bezocht. Deze keer met drie vriendinnen. Wat hebben we ons geweldig goed geamuseerd! Een toffe, spannende en verrassende escape room die echt wel een bezoek waard is!! Wij waren met vier waardoor we 20 euro per persoon moesten betalen, niet echt goedkoop, maar deze excape room is zijn geld wel waard!!

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 24 juli 2017

Dit was een jaartje geleden onze eerste escape room, maar er zijn er ondertussen al veel gevolgd :-)
Het blijft trouwens een van mijn top favorieten!!

Heel vriendelijke mensen, het thema van de kamer, het verhaal en de aankleding kloppen helemaal en er zitten enkele leuke verrassingen in.

Ideaal als groep van 4 mensen, je moet samenwerken maar hebt op andere momenten zeker allemaal iets te doen of te onderzoeken.

Aanrader!!

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 18 juni 2017 via mobiele applicatie

Zeer leuke eerste kennismaking met een escape-room!
Je hebt mij helemaal overtuigd met dit spel/avontuur.
Denkspelletjes en zoekpuzzels met aanwijzigingen zegt me totaal niks...
Maar als dit in groep gebeurd doet iedereen wel wat. En dat was heeeel wat
Vond het super om vanalles te gaan zoeken, op te lossen en samenwerken in team.
Ga over de ruimte niks verklappen maar het is zeker de moeite waard!
Zeker met de enthousiasten eigenaars waarvan de man goede uitleg gaf en alles helemaal mee op ging in't verhaal!
Super gedaan!

Silke Beerends

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 18 maart 2017

Zaaaaaalige dag gehad.
Onze eerste ervaring met escape rooms. Zo tof!
Het verhaal en de uitwerking zitten super in elkaar. Je wordt goed gevolgd en als je op het verkeerde pad komt, krijg je een cryptische tip die je terug op de goede weg zet (en wij hadden die echt wel nodig :P).
Effe een pluim gooien richting Tom en Davina. Top ontvangst!

Datum van activiteit: maart 2017