“ Werk uitstap”
Beoordeling van Huisnummer 20

Huisnummer 20
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 dingen om te doen in Beerse
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Ga de uitdaging aan en laat je opsluiten in de unieke real-life escape room van Huisnummer 20! Zoals het klokje in dit huis tikt, zo spannend tikt het nergens! Je werkt samen in een team van 3 tot 8 personen. Doorgrond de hints, kraak de codes, maar vooral, amuseer je rot op je weg naar buiten!
Nuttige informatie: Parkeergelegenheid kinderwagens, Toiletten, Trappen / lift, Activiteiten voor oudere kinderen, Kluisjes / opslag
18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke eerste kennismaking met een escape-room!
Je hebt mij helemaal overtuigd met dit spel/avontuur.
Denkspelletjes en zoekpuzzels met aanwijzigingen zegt me totaal niks...
Maar als dit in groep gebeurd doet iedereen wel wat. En dat was heeeel wat
Vond het super om vanalles te gaan zoeken, op te lossen en samenwerken in team.
Ga over de ruimte niks verklappen maar het is zeker de moeite waard!
Zeker met de enthousiasten eigenaars waarvan de man goede uitleg gaf en alles helemaal mee op ging in't verhaal!
Super gedaan!

Silke Beerends

18 maart 2017 beoordeeld

Zaaaaaalige dag gehad.
Onze eerste ervaring met escape rooms. Zo tof!
Het verhaal en de uitwerking zitten super in elkaar. Je wordt goed gevolgd en als je op het verkeerde pad komt, krijg je een cryptische tip die je terug op de goede weg zet (en wij hadden die echt wel nodig :P).
Effe een pluim gooien richting Tom en Davina. Top ontvangst!

17 oktober 2016 beoordeeld

Zeer leuke escape room. zeker voor grote groepen. meeste escape rooms zijn maar tot 6 personen maar bij deze is er zeker plaats voor grotere groepen.
de puzzels zaten leuk in elkaar.
zeker een aanrader om te doen

7 maart 2016 beoordeeld

Het spel zit echt leuk in elkaar: het thema is goed uitgewerkt, leuke puzzels, verrassende wendingen. Echt een aanrader!!

Bekijk meer beoordelingen
26 januari 2016 beoordeeld

Heel aangename en leuke escape room! Veel variatie en toffe wendingen. Felicitaties aan de eigenaar om dit allemaal te realiseren!

De externen.

Reizigers die Huisnummer 20 bekeken, bekeken ook

In Huisnummer 20 geweest? Deel je ervaringen!