“Ideale culinaire avond”

Hof Ter Hulst
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Hulshout
Keukens: Frans
19 maart 2020 beoordeeld

Wij gingen hier eten op een vrijdagavond.
Restaurant zat vol. Toch geen last van teveel geluid of lange wachttijden.

Uiterst vriendelijke bediening die aandacht heeft voor de klant. Water en wijn werden netjes op tijd bijgevuld wanneer nodig.

We kregen enkele absolute toppers voorgeschoteld.
we begonnen de avond met een ravioli met eenden lever en cappuccino van champignons. Zeer rijk gerecht maar perfect en balans.

Vervolgens kregen we hopscheuten voorgeschoteld met perfect gebakken kabeljauw, de lekkere aangestoofde prei gaf het gerecht net dat extratje mee.

Het hoofdgerecht was parelhoen die een mooie krokantevel had gekregen, aardappelpuree, wortel en asperges. De saus bracht het geheel bij elkaar en pompte er nog een stevige scheut extra smaak bij. Heerlijke, overheerlijke rijke morieljessaus!!!

Dessert was rijstpap met een sorbet van kokos en aardbeien, lekker zonder meer.

Ik was BOB dus geen wijn voor mij, mijn collega wist me te vertellen dat deze ook allemaal op niveau waren.

Wij geven dit restaurant een stevige 16.5/20.

Datum van bezoek: maart 2020
RestaurantManagerBE, Marketing van Hof Ter Hulst, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hartelijk dank voor uw bezoek, deze lovende review en mooie woorden!

#staysafe

10 januari 2020 beoordeeld

Komen hier minstens 1 keer per jaar, meestal als we iets te vieren hebben. Reden is dan ook omdat het hier telkens gewoon af is! Zeer lekker, verfijnd, onberispelijke service, echt puur genieten!

Datum van bezoek: augustus 2019
RestaurantManagerBE, Manager van Hof Ter Hulst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2020

Beste Mercedie,

Hartelijk dank voor uw bezoek en deze mooie review.

Ook voor ons is het steeds fijn jullie te ontvangen.

Misschien tot snel!

13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk lekkere gerechten vanaf de hapjes tot het nagerecht! Geen enkele valse noot in dit concert van de bekwame chef! Een heerlijk gevoel. De mooi gepresenteerde gerechten doen telkens weer het water in je mond komen:wat een sensatie. Aangename omgeving, uiterst vriendelijke professionele bediening verdienen ook onze waardering. Een must voor elke fijnproever.

Datum van bezoek: oktober 2019
RestaurantManagerBE, Manager van Hof Ter Hulst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2019

Beste Jansterre1,

Hartelijk bedankt voor uw bezoek en uw mooie review. Wij zullen uw woorden zeker doorgeven aan ons hele keuken- en zaalteam. Nogmaals bedankt en misschien tot snel,

Culinaire groeten,

18 augustus 2019 beoordeeld

Weer 2 jaar geleden dat we in Hof ter Hulst waren, maar het was weer onberispelijk. Op een vrijdagmiddag waren er een twintigtal gasten aanwezig.

Het seizoensmenu is nog steeds een voltreffer. Als apperitief een heel goede Deutz champagne vergezeld van enkele heerlijke amuses, gevolgd door een kleine fijne portie Bochotmosseltjes als hapje van de chef. Als voorgerecht een viertal ravioli’s met ricotta en daarna een ongelofelijk gegaard kalfsribstuk met snijboontjes en girollen als hoofdgerecht. Wij verkozen enkele afzonderlijke glaasjes wijn ipv het pakket aangepaste wijnen (politiecontroles , weet je). Afsluiten met een Panna cotta met perzik en frambozen en een koffietje met zoetigheden en een extra crème brulée met een glaasje 40 jaar oude Armagnac. Alles voor een betaalbare prijs van 190€ voor 2 personen.

Het interieur is nog steeds modern klassiek met een ruime plaatsing van de tafels. Bediening is correct en professioneel.

Datum van bezoek: augustus 2019
RestaurantManagerBE, Manager van Hof Ter Hulst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2019

Beste ludovicvn,

Graag willen we u bedanken voor uw bezoek aan Hof Ter Hulst. Wat fijn om te horen dat u na twee jaar terug bent gekeerd naar onze zaak. Het doet ons ontzettend veel deugd om uw mooie complimenten over onze gerechten, dranken en ook ons interieur te mogen lezen!

Bedankt voor uw review en culinaire groeten,

Team Hof Ter Hulst.

9 augustus 2019 beoordeeld

eten was mooi verzorgd, lekkere hapjes.
het eten is eenvoudig gepresesenteerd zonder veel moesjes en schuimpjes
smaken zaten zeer goed.
de bijhorende wijn was uitstekend.
prijs kwaliteit zeer goed en dat is ook zeer belangrijk
de zaak was zeer proper, klassiek interieur
vriendelijke bediening
voor herhaling vatbaar ...,

Beste Tim,

Bedankt voor uw bezoek aan Hof Ter Hulst en uw mooie review.

Super om te horen dat u van uw gehele bezoek genoten heeft en dat we u misschien wel opnieuw mogen verwelkomen in onze zaak.

Nogmaals hartelijk dank en culinaire groeten,

Reizigers die Hof Ter Hulst bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Hof Ter Hulst geweest? Deel je ervaringen!