“Eenvoudig goed”
Beoordeling van De Comme

De Comme
Geclassificeerd als nr. 8 van 18 Restaurants in Malle
28 maart 2020 beoordeeld

Deze zaak baadt in een huiselijke sfeer. Het was er niet druk maar toch liet de bediening wat steken vallen. Ook onze overigens ruim bemeten maar ruwe slaatjes konden ons ditmaal kwalitatief niet bekoren. Een grote plus was wel de heel aanvaardbare prijs.
Een eigen parking, vooral in het centrum van het dorp, is zeker een pluspunt.

Datum van bezoek: maart 2020

6 juli 2019 beoordeeld

Wij zijn hier toevallig verzeild omdat een ander gekend restaurant in de buurt gesloten was. Het was mooi weer en we hebben buiten gegeten in de gezellig ingerichte tuin. Het eten was zeer lekker en verzorgd en de bediening verloopt vlot en vriendelijk. Mijn broer is gehandicapt en eet uit een speciaal aangepast bord met eigen bestek. Dat werd zonder dat we het moesten vragen, meegenomen om af te wassen en voor het ijsje kwamen ze zelfs vragen welke coupe voor hem het gemakkelijkst was om uit te eten. Zeer attent dus. Wij zijn blij deze bistro te hebben leren kennen, ze gaan ons hier nog meer zien bij mooi weer. De bistro is rolstoeltoegankelijk via het terras achteraan en er is zelfs een speciaal toilet.

Datum van bezoek: juni 2019
20 juni 2019 beoordeeld

Keer op keer weten ze mij te verbazen met hun lekkere eten!

Gezellig terras met leuke speeltuin voor de kinderen. Het ijs en zeker het gebak mag er zeker zijn zoals de Apfelstrudel is gewoonweg heerlijk! Zelfs als er veel volk zit is het personeel snel bij u tafel en ze zijn steeds zeer vriendelijk en gastvrij.
Ik kom zeker terug!

Datum van bezoek: mei 2019
5 juni 2019 beoordeeld

Simpele maar goede kaart. Ook de suggesties zijn gevarieerd. Je betaalt een schappelijke prijs voor een degelijke maaltijd. Nadien kan je blijven natafelen zonder dat ze je buiten kijken. De witte huiswijn is bijzonder lekker. Als ik me aan een dessert waag zijn het de profiterolles met ijs. Heerlijk!

Datum van bezoek: april 2019
28 oktober 2018 beoordeeld

We waren hier eind oktober, het was te koud voor het terras en dat was jammer, ze hebben een heel aangenaam, rustig en mooi ingericht terras.
Ook binnen is de bistro heel mooi ingericht, van een oud herenhuis hebben ze een leuke taverne gemaakt. Het personeel is jong, enthousiast en goed op mekaar ingespeeld. Het zat er stampvol en toch liep alles heel vlot. Eten en drinken is ok, niet echt 3 michelin sterren, maar heel goed op bistro niveau. Een aanrader !

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die De Comme bekeken, bekeken ook

In De Comme geweest? Deel je ervaringen!