“Pastabuffet... een aanrader!!”
Beoordeling van De Kruimel

De Kruimel
Geclassificeerd als nr. 3 van 9 Restaurants in Laakdal
23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten en vriendelijke bediening! Wij komen hier regelmatig en nemen bijna altijd het pastabuffet... een aanrader!

Schrijf een beoordeling

30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere verse pasta met seizoensgebonden producten. Vriendelijke bediening. Ook leuk dat er lokale biertjes op de kaart staan. Zeker een aanrader!

24 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de beste ribbetjes die ik al heb gegeten. Ook de coupe de kruimel is zeer lekker. Een aanrader!

26 maart 2017 beoordeeld

De kruimel is een echte aanrader. steak met bordelaise saus zeer lekker en mooie bordpresentatie. Sausje apart geserveerd. Vispannetje correcte bereiding van de vis en ook sausje apart geserveerd.Ribbetjes super . Er is een ruime keuze voor zowel dranken als gerechten. Correcte en vriendelijke bediening . Mooi ingerichte zaak ? Hier kom ik zeker terug .

27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze zaak bezoeken wij wel bijna maandelijks. Pasta buffet is een aanrader. Het restaurant heeft ook een ruime keuze aan bieren.

Reizigers die De Kruimel bekeken, bekeken ook

Tessenderlo, Limburg Province

Tessenderlo, Limburg Province

In De Kruimel geweest? Deel je ervaringen!